Wordless Wednesday(7)

Long legs

Povestea a inceput aici.

67 thoughts on “Wordless Wednesday(7)

  1. Pingback: Lacrimi-lăcrămioare şi zâmbete-zambile « Gabriela Elena

  2. Pingback: Miercurea fără cuvinte – dii, peștișorule, dii! | coolnewz about hot thingz

  3. Red, daca poza e facuta de tine, felicitari! Este cea mai frumoasa poza de azi vazuta de mine. Daca e luata de pe net, nu conteaza pentru ca tot cea mai frumoasa poza de miercuri ramane!

    • eu asa mi-am propus sa postez poze facute de mine… in masura in care se poate. multumesc frumos, am fost tare fericita cand am vazut pe comp ce-a iesit, prima mea „mare realizare” 😀

  4. ce sbtil mesaj. Totul e atat de delicat in natura! Si culorile sunt deosebite. Cand am vazut fotografia ta, m-a trimis cu gandul la un afis pe care il vazusem mai demult. O fotografie a unei insecte, calugarita. Sub imaginea insectei era un mesaj:” femeile sunt cele mai delicate fiinte!” 🙂

  5. @pandhoraa- sunt culorile primaverii, cu verdele crud inca nears de soare 🙂

    @sophie- acum sunt in perioada de macro. vedem ce mai urmeaza cand ma plictisesc 😉

  6. n-am mai văzut, încă, aşa minune-n păpădie
    tocmai eu care sunt ‘mama păpădiilor’
    atîta mi-a plăcut că am luat-o pentru colecţie/a(personală, care nu apare) păpădească

    • bine ai venit, cella!
      ma bucur ca ti-a placut, daca ai zambit inseamna ca mi-am atins scopul 😉 mai am cateva, ma atrage corola pufoasa atat de sensibila la orice pala de vant.

      • 🙂 vin des dar probabil că sunt o păpădie tăcută
        blogurile de pe cealaltă platformă, acolo unde am şi miercurile tăcute, derutează 🙂

  7. @georgie- chestie de sansa 😀

    @sorin- gandacelul era extrem de mic si s-a fatait intr-una pe papadie fara a-i produce nici o ciufulire.

    @ofz- bine ai venit! a iesit interesanta si pentru o habarnista ca mine e o mare bucurie 😉

    @TudorEnea- bine ai poposit pe aici, sper sa-ti placa! doi delicati, intr-un anotimp mult asteptat. zi fara ploaie iti doresc!

    @teo- multumesc, Happy WW for u2!

    @shayna- bine ai venit! nuuuuu, urmeaza fluturii 🙂

  8. Superbă fotografie! Nu am văzut vreodată o geometri mai perfectă decât ceea ce găsim la tot pasul, în natură. Iar păpădiine, „banalele” păpădii, sunt minunate! Am văzut deunăzi o pajişte plină de pufuleţi de păpădii. Erau atât de frumoase… Păcat că nu le-am putut fotografia.
    Iar mica lăcustă, este şi ea o mică minune. Parcă a ştiut că va fi imortalizată! Eu am pus pe blog, mai demult, nişte libelule (sunt preferatele mele!) pe care mult m-am mai chinuit să le prind nemişcate. 😀
    O zi frumoasă!

  9. @alicee traveler- multumesc, happy ww for u2!

    @gabriela elena- ai dreptate, am fost atat de focalizata pe gandacel ca n-am remarcat ca-s in afara conturului papadiei 🙂

    @alexandru- ne mai nimerim sa pozam aceleasi lucruri, ne fura ochii natura asta. mi-as dori sa fac un detaliu marit de papadie, atat de sferica si perfecta. deocamdata e buna si asta…

    @vera, bine ai venit! deci mi-am atins scopul 😀

      • bine ca ne-ai luminat, daca ai sti cate supozitii am facut pe marginea initialelor tale 😀
        mi se pare o incursiune interesanta in modul de privire si descoperire al frumosului, asa diferit cum il vede fiecare. nu ca un concurs, unde e doar un singur castigator. aici castigam toti!

  10. Pingback: Miercurea fara cuvinte-1… « androxa

      • Its hard to focus ..they can move so fast …you try to focus and they are gone!!! And then the light and the wind ..wind moves the plant and you must focus again…Sometimes when i go out ..I take a few hundred photos and choose only maybe 10 to use or publish..its just trying and trying again ..and a lot of patience 🙂

      • i have no patience, im just a beginner 🙂 maybe was the luck of the beginner! i started with flowers, next step was insects…i wonder if i be good enough for ppl 🙂
        some day…

  11. If you have no patience..luck is what you need the right time.. the right place ..or fate :-)photos of people I hardly ever do…just nature and food 🙂

  12. Superbă poză…îmi aduce aminte de copilărie..
    Mulțumesc de vizită și semnul lăsat!
    O seară frumoasa!

    • da, e prima miniatura care-mi atrage atentia, dateaza de vreo 2saptamani. de atunci am mai comis vreo cateva.
      acum am alte ganduri, sa vedem daca si stiinta se ridica la nivelul asteptarilor 🙂

Lasă un răspuns

