Nurse Jackie

Nu mi-am putut retine un gand „iar seriale cu medici???” insa figura tunsa scurta, blonda si cu o privire greu de categorisit mi-a starnit curiozitatea. Am urmarit-o si am constatat ca subiectul e departe de a fi epuizat, moduri de abordare fiind inca la discretie. Asadar, e vorba de un spital in care Jackie e sora medicala, de cativa ani, lucru care-i permite sa-i cunoasca pe toti medici, asistenti, tot ce misca si sa stie cum sa-i manevreze, in scopul de a obtine tot ce-i mai bun pentru pacient.

E drept ca uneori mai sare peste reguli, nu exista situatie fara solutie, are o prezenta de spirit deosebita, indiferent ce i se intampla ei sau celor din jur. Inainte de a va face o parere prea buna despre ea, are si cateva secrete si o viata privata usor complicata, ca sa nu zic de-a dreptul zapacitoare! Pentru moment a gasit o varianta de manevra, dar am sentimentul ca rezolvarea asta nu va tine o vesnicie.

Ii dau replica intr-un mod neasteptat de amuzant colegii, cap de afis fiind o doctorita singura, nu neaparat frumoasa, dar interesanta, cu un accent ciudat,  un umor absolut delirant si care creaza niste dialoguri spumoase. O colega noua in plin proces de invatare, putin plinuta, dar tare nevinovata care o secondeaza de la distanta mica pe Jackie contorizand  bune si rele si destul de usor de aburit, astfel incat cade deseori la mijloc, incasand poante cu o gratie desavarsita. Un asistent plin de sarm dar nitel gay, un farmacist sufletist- moartea femeilor nemaritate, un alt medic proaspat aterizat in spital, tanar, frumusel, cam afemeiat si destul de aerian, mai atent la muieri decat la bolnavi, intregesc paleta coloristica. Cazurile nu sunt prezentate in amanunt, asa ca cei care sunt doritori de sange la kil vor fi dezamagiti. Cei care gusta o poanta buna, care plesneste in cele mai neobisnuite si dramatice momente, intorsaturi de situatie, actiuni care decurg intr-o cu totul alta directie decat te astepti si niste solutii super controlate de Jackie vesnic la post, le va merge ca uns acest serial.

Sper ca v-am trezit interesul, vizionare placuta!

20 de gânduri despre „Nurse Jackie

  1. Interesant, dar nu stiu de ce nu ma pasioneaza serialele pe profil sanitar…nici cu Academia lui Grey nu m-am inteles foarte bine :)). O duminica frumoasa in continuare !

  2. Nu mai urmăresc seriale de multă vreme, nu ştiu de ce.
    Sau, poate că ştiu şi nu vreau să spun. 🙂
    Asta nu înseamnă că nu mi-ai deşteptat interesul.
    Chiar o să încerc şi eu, să văd despre ce este vorba în acest serial.
    Pare a fi o lecţie de viaţă, interesantă. Greşesc ?

    • erai la spam, te-ai eliberat 😉
      e o lectie interesanta, un fel de trunghi conjugal cu margini nedefinite, o lupta intre o profesie care-i place si o familie din care lipseste mai mereu…greu de pastrat echilibrul!

  3. Eu nu prea stiu ce sa comentez la o cronica de film. Stiu doar ca e o poveste de viata interesanta si ca filmul trebuie vazut. O duminica frumoasa iti doresc, Anca! 🙂

Lasă un răspuns

