Wordless Wednesday(8)

Trapped

Povestea a inceput la Carmen.

47 thoughts on “Wordless Wednesday(8)

  1. Eu cred ca marele castig a zilei de miercuri este acela ca unii dintre noi ne-am mai sters de praf aparatul de fotografiat sau am mai rasfoit albumele cu fotografii. Si amintirile …

  2. Pingback: Miercurea fără cuvinte: Apollinic – Dionisiac 0 -1 | coolnewz about hot thingz

  3. @cafeluta- e aici in spatiul verde din fata geamului si are un ritm de tesut, ca inca un pic si ma „imbraca” si pe mine 😀

    @Tudor Enea- still kicking 😆

    @se-cret- esti prea bun cu mine, multumesc frumos!

    @minoki- doar natura…

    @gabriela- asa este! pe mine m-a facut mai atenta la amanuntele pe langa care trec zilnic si ma bucur tare mult cand surprind ceva inedit!

  4. @shayna- ma inclin in semn de multumire.

    @escu- cetate sau nu, e fina si pare usor distructibila, dar are insecta asta o rabdare…

    @pandhoraa- deocamdata doar tese, sunt cu ochii pe el!

    @teo- multumesc, eu tot la amatori, tu tot la profesionisti! 🙂

    @vero- destept cel care a zis asta!

    @daliana- multumesc si tie o zi deosebita!

    @sorin- nu cred ca pazeste, doar isi pregateste plasa pt cel care-i va servi de cina 😉 si mie!

    @androxa-this is like that story about the frog put in warm water going to boil, who never know that was going to die. she did stand still until she died.
    too sad story for such a wonderfull day 😉

  5. Faină fotografie! Ce loc frumos şi-au ales „crăcănaţii” (aşa le spuneam la păianjeni în copilărie) ca să-şi facă casă. Ai surpins o „mică lume”.
    O zi frumoasă! 🙂

  6. @psi- nu in mod deosebit, cautam de fapt un salcam cu flori galbene, pe care l-am ratat si l-am gasit cu ajutor, doar ieri. am picat in mania pozarii, am aparatul cu mine mereu, nu misca nimic fara mine 😀

    @sophie- ochi de soacra, ar zice mama! imi plac detaliile, redau o alta lume, atat de delicata si suprinzatoare!

    @elena- multumesc si tie una frumoasa!

Lasă un răspuns

