Eu

Eu sunt urechea care te asculta atunci cand ai un necaz, cand lumea ti se pare in intregime rea, egoista, nedreapta si indiferenta, cand pare ca toate sperantele au palit si au disparut intr-o noapte neagra. Sunt vocea optimista care te indeamna sa mergi inainte, refuzand sa creada ca in viata ta nu exista nimic frumos pentru care sa merite sa te ridici de jos si sa iei muntele vietii pieptis inca o data.

Eu sunt omul care in fiecare dimineata iti zambeste si incearca sa te faca sa razi la soarele generos care te asteapta incalzind roua din iarba sau la susurul bland al ploii, care poate te va uda putin, dar spala mereu zilele dandu-le alta stralucire. Eu sunt mana care te impinge sa vrei mai mult, sa-ti gasesti un rost al tau, chiar daca esti singur sau tocmai de aceea, pentru ca in momentul in care va apare cineva nou in viata ta sa fie un plus de fericire, nu motivul pentru care vei trai.

Eu sunt criticul tau cel mai acid, cand imi inchipui ca ai nevoie de un dus rece sau gandul tacut care te lasa sa realizezi treptat in ritmul tau ce doresti de la viata si sub ce forma, chiar daca aceasta cautare va dura infinit.

Eu sunt omul al carui timp nu conteaza daca tu, prietene, esti in cumpana, lacrima care curge pentru nefericirea ta si rabdarea pana vei realiza ca desi nu-mi mai vorbesti, absenta ta conteaza.

Eu sunt omul care redescopera bucuriile mici ale vietii cu uimirea celui pana acum era prea grabit  sau  absorbit de goana dupa  bunuri materiale, pentru a remarca cat de amplu  si dulce infloresc  salcamii  in fiecare an, cat de pasionant canta greierii dupa apusul soarelui de vara sau cat de adanc miroase a copilarie iarba proaspat cosita.

Eu sunt toate aceste lucruri neinsemnate si poate inca altele nesemnificative, insa uneori obosesc sa fiu doar eu altfel si atunci dispar, sa-mi ascult gandurile, sa ma incarc cu veselia, umorul si zambetele cu care te-am obisnuit si pentru care ma cauti mereu. Mi-as dori, prietene, sa poti vedea viata prin ochii mei, sa zambesti mereu, s-o iubesti  in totalitatea ei si  nu doar sub forma unei persoane, sa poti sa te eliberezi de  sabloanele auto-impuse si sa fii fericit in locul in care esti si exact asa cum te gasesti!

Textul face parte din Provocarea turbanului negru (zis si Anowen) pe care-l mai astept cu idei incitante. Scrieri asemanatoare puteti citi si la:

http://verovers.wordpress.com/2011/05/16/oferta-asta-s-eu-si-s-tot-ce-iti-pot-da/#comment-578

http://scorpio72.wordpress.com/2011/05/16/provocarea-turbanului-negru-eu/#comment-2864

http://pisica07.wordpress.com/2011/05/16/eu/#comment-3918

16 gânduri despre „Eu

  1. Pingback: Ofertă: asta-s EU şi-s tot ce îţi pot da! « VeroVers

  2. Pingback: Eu, eu şi tot eu! « Mustăţi lungi, gheare lungi

  3. Mi-a placut mult acest text! E foarte actual, si da bine pe blogul tau, te reprezinta ! Chiar si eu ma regasesc in ele! Uneori mai uit cum sunt, si-mi place sa mi se aduca aminte 🙂

    ps: mai vedem la? …….

  4. frumoasa pledoarie pentru prietenie! ai si condimentat-o cu „…in momentul in care va apare cineva nou in viata ta sa fie un plus de fericire, nu motivul pentru care vei trai.” frumos! tare frumos!

    • am sa lupt mereu impotriva ideii ca singur nu poti fi fericit si ca fara jumatate esti mort. daca ai sansa sa imparti cu cineva greul zilelor e ok, daca nu, sunt atatea preocupari in lumea asta, pentru ce sa-ti pierzi timpul jelind?

  5. Pingback: Provocarea turbanului negru-Eu. « Cataratorii

  6. frumoasă urarea ta! şi fericiţi cei care îţi sunt prieteni. 🙂 zâmbăreaţo! îţi doresc să ai parte de oameni pe măsura sufletului tău mare.

  7. Pingback: eu « psipsina

  8. Foarte frumos, dragă Red! Zic şi eu ca şi Psi: fericiţi cei care au parte de prietenia ta!
    Toate cele bune şi spor la scris în continuare! 🙂

Lasă un răspuns

