Vacanta(II)

Inca sub impresia piesei de teatru, am iesit in atmosfera de acum racorita din centru si am decis sa ne mai plimbam putin. Dupa catva timp am auzit acorduri puternice de basi provenind din Parcul Rozelor, motiv pentru care am grabit pasul  sa aflam  cine se produce cu atat antren: Deep Side Deejays. Suna bine, desi imi cam vajaiau urechile de la boxe! Deja molipsiti de atmosfera de dans, am aflat ca urmeaza Voltaj. Yupiiiiiii!!! Sunt un fan declarat de multi ani si fredonez din memorie o multime de piese, mda, suprinzator stiu si cuvintele! Cand au aparut pe scena a fost absolut delirant! Muzica ritmata, covor de maini scandand la unison, cantat din toti bojocii, sarit cu toate angaralele ce le aveam pe mine, poze delirante si incetosate de la fumul care tulbura din cand in cand atmosfera, bebelusele de la Kiss FM defiland decoltate si cu miscari lascive lasand audienta masculina imbalosata, cea feminina fiind deja lesinata dupa Calin- solistul trupei! Are omul asta o energie si un talent de a tine o multime in antren, muzica si dans absolut delicioasa! Inutil sa spun ca am cantat si racnit de am ragusit. Asta nu m-a oprit sa cant mai departe, sa aplaud, sa fac galerie ca la usa cortului (oricum era un zgomot infernal!), sa tin ritmul ca mainile in aer, sa topai.

De remarcat ca spre deosebire de alte concerte ale lor (e drept ca eu nu i-am mai prins de mult!) au presarat printre piese si alte personaje. Au cantat una din piese cu Horia Brenciu si un cantaret de jazz de culoare( cantaretul nu jazz-ul), iar unele melodii mai vechi le-au reorchestrat intr-o alta maniera conferindu-le un suflu nou, desi  la cata buna dspozitie degaja, nu cred ca vor imbatrani prea curand. O surpriza placuta a fost un cvartet de corzi, care ne-au dat un mic respiro, sa ne mai odihnim palmele si vocile.

Au incheiat cu biss-uri numeroase, fara sa faca talente si sa se lase prea mult rugati. Pe langa faptul ca se prezinta mereu profesional pe scena, isi fac treaba de fiecare data la fel de bine, se pare ca succesul nu li s-a urcat la cap iar aerele de vedete cu fumuri nu i-au molipsit. Un concert de exceptie, cu intrare libera, oferit cu larghete de Borsec- I WANNA BE FREE Tour. Cum spuneam  in postul de ieri, se intampla lucruri bune si in tara asta! O seara reusita, 2 in1! Daca aveti ocazia si va place Voltaj, nu-l ratati!

9 thoughts on “Vacanta(II)

  1. Pingback: Tristeţe (vacanţă-n amintiri şi-n vise…) « VeroVers

  2. ca la 20 de ani … Sau … stai pe spateeee 😛 Desi astea sunt vechi, cred ca si-au pastrat oarecum stilul. Nu i-am mai urmarit indeaproape …

    • cu „la 20ani” au incheiat show-ul, iar poza cu bebelusa e cand cantau cu „profa de germana”. e acelasi stil plin de viata si antren, dar mai au si ceva piese de revenire, mai sentimentale. stii tu bine ce stii! 🙂

  3. Pingback: la cules de cuvinte « psipsina

  4. redsky, nu ştiu cum se face da io nu mă dau în vântu după voltaj. o singură piesă de-a lor mi-a plăcut, de fapt jocul cuvintelor: iarna… 😀
    în schimb, te admir pentru distracţie, chiar frumoasă vacanţa ta, cu extreme aş spune.
    te aştept să ţesem duzină! 😉

  5. Pingback: miercurea fara cuvinte-5 (Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

