Wordless Wednesday(11)

Sunset

Povestea a inceput la Carmen.

40 de gânduri despre „Wordless Wednesday(11)

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte: Apollinic – Dionisiac 0-2 | coolnewz about hot thingz

  2. @irina- e destul si daca e din cand in cand. devenim imuni la frumusete daca o vedem zilnic 🙂

    @zamfir pop- asa-i? parca am trai sub acelasi soare 😀

    @abbilbal- bine ai poposit! in fiecare dimineata gaseste resurse sa ne lumineze din nou, fara deosebire…

    @psi- iti multumim, vom incerca sa ne bucuram din plin de ea. la multi ani si tie, pisic care crosetezi cu talent vorbe deosebite!

    @scorpio- ahhhhhhh, sper ca totusi cu amintiri placute 😉

    @sophie- asta am simtit si eu cand le-am facut: relaxare si liniste.

    @shayna- mereu, absolut obligatoriu 🙂

    @nima- multumesc, happy ww for u2!

  3. Dragă Red, m-ai dat gata cu pozele astea! Nu ştiu cum le-ai „vânat”, dar tare frumos ai surprins aceste momente frumoase. O seară bună şi….la mulţi ani de ziua copiilor, mai mari sau mai mici! 🙂

  4. @sorin- exact ca promisiunea unui nou inceput, care ni se ofera mereu, indiferent cum se incheie ziua de azi.

    @aliceee- poate mai surprind cateva si mie imi plac. la multi ani tie si baietelului tau, sper ca ati avut o zi frumoasa!

    @iulisa- cu mare, mare placere!

    @androxa- ty have a very nice day tomorrow, cos its already night here!

    @virus verbalis- e aceeasi zi la diferenta de cateva minute 😉

    @vertange- multumesc!

    @alina- a fost o intamplare, m-am cam crispat ca nu statea trenul cum voiam eu 😀 la multi ani si tie, mai e un pic din ziua copilului!

    @tetris- de fapt venea spre mine, dar are ambele capete la fel.

    @alex- atat m-am sucit pana am scos ceva dn seara aia. multumim avem si mari si un pic mai mici. la multi ani si voua, indiferent de varsta!

    @georgi- la multi ani si tie, gagica, la cat mai multe sarbatori reusite 😉

  5. Pingback: joia vorbareata | Dorinescu

Lasă un răspuns

