O seara obisnuita

In ultima vreme ma chinuie talentul cu fotografiile si am citit eu ca lumina cu putin timp inainte de apusul soarelui e deosebita, creaza umbre interesante si da alte dimensiuni peisajului. Am decis sa testez, desi cu soarele in fata eram mai rau decat un liliac orb, am reusit sa imortalizez niste momente nu chiar atat de fulminante, dar de care eu am fost tare mandra. Evident ca la catva timp dupa executie, le-am considerat usor banale si am plecat iar in cautarea altor imagini deosebite.

Ideea cu apusul mi-a ramas si am de gand sa mai pandesc cateva vara asta, chiar daca le voi umple de curiozitate pe babele care-si aduna vacile de pe camp si nu realizeaza ce fac eu acolo jos aproape pe burta sau daca imi vad totusi aparatul foto, ce am gasit de pozat atat de interesant intr-un camp anost, dupa parerea lor.

Natura vazuta de aproape ofera alta perspectiva, iar seara care coboara pe nesimtite, in timp ce eu cautam ceva interesant de pozat prin iarba, parca mi-a imprumutat linistea si calmul unui sfarsit de zi. Cantecul greierilor initial timid, a devenit singurul zgomot uniform,caldura a scazut,  iar pustietatea locului mi-a nivelat asperitatile, gandurile, nemultumirile si mi-a pregatit o seara deosebita tocmai prin simplitatea ei, atat de la indemana. Am pasit usor spre casa sa nu tulbur vietatile asternute spre culcare si nici tot ceea ce sedimentasem, fara sa-mi dau seama, in minte. Va las in compania catorva poze, care mi s-au parut mai rasarite.

18 thoughts on “O seara obisnuita

  1. Ma rog, nici eu nu ma pricep la fotografie, fac si eu eforturi ca sa surprind una-alta, am idei, aparat(e) foto… si cam atat. Dar imi plac fotografiile tale, chiar ai avut cateva- remarcabile, pentru un amator, iar florile de camp de astazi sunt o frumusete!

  2. hai sa ma dau rotunda putin cu cunostintele mele dobandite din timpul primei facultati, pe care am si abandonat-o. Asadar, galbenica din fotografia nr. 5 se numeste Ranunculus acer, popular – piciorul cocosului. Ha, te-am dat pe spate???
    Ti pup, honey!

  3. eu zic să te laşi în continuare chinuită de talentul ăsta ca şi de cel al cuvintelor. scrii fain, cu pricepere şi aşa ca între noi, amatorii, surprinzi imagini care mie îmi plac mult. ştiu, sunt niţel subiectivă, pentru că am prins drag de tine, dar recunosc cu bucurie că îmi doresc cât mai egoist posibil 😀 să te chinuie talentul cât mai mult.
    o zi bună să ai şi trimit un zâmbet pentru tine, semn de mulţumire pentru frumuseţile pe care le împarţi cu noi.
    pup.

    • pisic, simpatia e reciproca si tu stii asta 😉
      sunt mereu in cautari a frazei perfecte, a imaginii care sa surprinda magia momentului. cine stie poate cadva voi fi mai buna sau poate imi mai descopar si alte pasiuni si fug dupa ele!
      multumesc pentru aprecierile tale mereu atat de generoase!

  4. Foarte fumoase poze, dragă Red! Cea cu apusul şi scaieţii mi-a plăcut cel mai mult, doar sunt din ţinutul „ciulinilor Bărăganului”! Este frumos că experimentezi tot felul de tehnici şi metode de fotografiere. Pentru noi, ca amatori, este o pasiune frumoasă şi, uneori, reuşim şi lucruri faine. Eu unul păstrez chiar şi pozele nereuşite (şi sunt destule!), pentru că îmi amintesc de anumite momente, pe care am vrut să le surprind fotografic. Cu fiecare poză făcută, îmi doresc şi mai mult să fiu cât mai atent la natură, la frumuseţile din jur, căci sunt atât de multe! Nu ne trebuie decât puţin răgaz pentru a le remarca, pentru a vedea că ele SUNT aici, aproape de noi.
    Mult succes înainte! Este o plăcere să-ţi admir frumuseţile cu care ne răsfeţi aici.
    O zi frumoasă! 🙂

    • alex, tu mi-ai dat ideea cu floricelele galbene, vazandu-le la tine am realizat ca le am si eu pozate. stiu ca imi intelegi cautarile, multe dintre subiectele noastre sunt asemanatoare 😀
      ma uit la pozele tale si spun, ia uite si la alex a inflorit iasomia, sau uite si alex a vazut macii!

  5. Pingback: ajutoooor « psipsina

  6. Pingback: Lumea Coca-Cola « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

