Wordless Wednesday(12)

Hungry beePovestea miercurilor fara cuvinte o puteti afla la Carmen.

69 thoughts on “Wordless Wednesday(12)

  1. Ei, asta era! Albina si irisul- doua fiinte care vor face intotdeauna casa buna impreuna. Red, draga mea, e timpul sa incepi sa te gandesti la titlul de ”fotograful anului”, mai ales ca ai surprins albina bazaind :). Serios, reusita fotografie. Si cred ca a trebuit sa astepti o vreme, ca doar nu ies albinele la cules polen cand vrem noi, bloggerii :).

    • sa nu-ti explic cat am pandit-o, pentru ca intra timid in floare si iesea ca din pusca. tasnea efectiv, stateam cu aparatul pregatit, butonul apasat de jumate si nu reuseam s-o prind, asa viteza avea. asta e motivul pentru care e neclara! 😀
      multumesc pentru compliment :*

  2. Pingback: Joc nou cu … lac « Florina Lupa Curaru

  3. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (7)

  4. Dragă Red, felicitări! Ai reuşit o poză minunată! Chiar te…”invidiez” că ai reuşit să găseşti aşa o albină fotogenică! 😀
    Să ai o zi frumoasă!

  5. Spunea cineva de „amatoare” ?? păi aşa ceva surprinzi odată la nu ştiu cât timp şi daca nu eşti tenace şi cunoscător , surprinzi degeaba . Foarte impresionant instantaneul !!
    Mă înclin !!

  6. „Amator” este omul care face o profesiune din plăcere.
    Şi eu am explicat că pentru o poză „grozavă”, apăs de sute de ori pe declanşator şi fac sute de poze total, sau mai puţin, ne-grozave.

  7. Felicitari pentru perseverenta si pentru compozitie! Albina aceea de fapt voia sa iti pozeze. A fost mai greu doar pana ati reusit sa va sincronizati 🙂
    Imi place mutl irisul acela alb… e perfect!

  8. bazdagania aia mica precis e albina? ca parca are trompa cam lunga.
    (daca n-am gasit nici un cusur imaginii, macar sa arunc in ea cu un pic de neincredere :D)
    felicitari, chiar ai reusit o poza pe cinste!

    • eu cred ca banuiam ca au, insa n-am vazut niciodata.
      nu, pentru ca atunci cand decideam ce sa fac in viata, preocuparea asta era mult mai laborioasa. m-a lovit pasiunea de curand, din pura intamplare 🙂

Lasă un răspuns

