Duzina de cuvinte: Senectute(XI)

Numaram cateva luni  de cand lasasem in urma cu un gust amar, omul cu ochi de catifea si o promisiune de intimitate care acum nu-mi mai lipsea. Apelul acid primit, ma trezise din visare si ma facuse sa realizez ca desi viata e placuta in doi, iar dragostea e un cuvant zugravit mieriu, dupa care adulmecam o viata, se poate trai si in absenta ei.

Noul meu loc de munca ma stimula sa-mi folosesc toate fortele sa demarez proiectul care lancezise prea mult si munca aceasta plina de satisfactii, chiar daca uneori ma epuiza, avea adesea un efect efervescent, simtindu-ma plina de viata si dornica de a-mi descoperi potentialul. Peste trecut crescusera buruieni si tindeam sa uit ca mai exista pete intunecate, vocea cu ton caustic ramanand mult in urma.

Era vineri seara, reusisem sa ma smulg putin mai devreme de la munca si mi se facuse dor sa gatesc ceva, cu arome amestecate, aducand a mirodenii exotice, dulce alaturi de poate putin acru, ma gandeam la o reteta vazuta pe un site, simpla si care tare ma tenta. Era pe baza de pui, cu bere neagra, stafide, suna tare interesant! Eram tare curioasa sa testez noua realizare, prepararea durase putin, urma doar sa vad daca e suficient de sarat, cand a sunat mobilul. Unul dintre colaboratori voia sa-mi ceara o parere scurta referitoare la modul de redactare al unui act. Era jos in masina si se intreba daca nu ma deranjeaza. Am zambit, aveam nevoie clara de un cobai sau hai sa zicem, o a doua opinie! Cand i-am deschis s-a strecurat in incapere un miros intepator de mancare putin ciupita de foc, semn ca era ora de gatit pentru mai multi.

A adulmecat zambind pofticios, a lasat actele pe un colt de masa si s-a apropiat de plita electrica. „Sper ca nu pui din asta!” a spus aratand spre otetul balsamic ramas undeva in apropiere. „Daca tot este asa de priceput, ia da o parere competenta aici” i-am zis razand intinzandu-i spatula de lemn, sa guste din sos. Yammy! „Hai ca mai pun un tacam, ce zici?”i-am propus spontan si fara nici un gand. „Ok, dar doar daca imi permiti in alta seara sa-mi iau revansa!”

„Barbatii astia, trebuie sa fie ei buni in toate!” am gandit razand si am inceput sa mancam, printre sporovaieli si rasete, lasand actele pe mai tarziu si permitandu-ne sa ne bucuram de o seara placuta.

Textul face parte din Duzina de cuvinte, rezervata zilelor de sambata. Texte asemanatoare gasiti la:

http://pisica07.wordpress.com/2011/06/11/zambet-mieriu/#comment-4325

http://v2valmont.wordpress.com/2011/06/10/duzina-de-cuvinte-regii-blestemati/#comment-29646

http://anaveronica.wordpress.com/2011/06/11/metamorfoza-al-cincisprezecelea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/#comment-3339

http://scorpio72.wordpress.com/2011/06/11/duzina-de-cuvinte-arome-si-gusturi-2/#comment-3257

http://carmensima.ro/2011/06/11/duzina-de-cuvinte-in-bucatarie/comment-page-1/#comment-15566

10 thoughts on “Duzina de cuvinte: Senectute(XI)

  1. Pingback: Duzina de cuvinte-Arome si gusturi « Cataratorii

  2. Pingback: Metamorfoza (al cincisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  3. Pingback: Carmen Sima | Blog » duzina de cuvinte- in bucatarie

Lasă un răspuns

