Concert Granini: Andreea Balan si Directia 5

Era duminica, era soare si am decis sa ma rup din comoditatea culcusului de acasa, sa vad ce mai executa lumea in Piata Unirii. Manifestarea in sine, dedicata fructelor, n-am prins-o, am vazut doar baloanele ancorate in mijlocul pietii si copii pictati simpatic pe fata cu diferite forme. Am dat o raita prin Parcul Botanic si ne-am intors cand acordurile pieselor Andreeei Balan se revarsau bogat peste audienta. Cand canta era bine, cand vorbea era… strident! M-am gandit ca-s eu fosila si-mi plac doar cantaretii mai aproape de varsta mea. Am privit totusi, femeia se misca bine alaturi pe Petrisor- asta da dansator!- insa mai au de lucrat la dialogul cu publicul. Au dat  dume repetate de m-a umflat rasul, gen: „acest dans este deosebit de greu de executat, doar cei nascuti latini il pot executa” – adica ei! „vai ce spectacol extraodinar!!!”- aia trebuia sa spunem noi, nu? „ati spus ca rochia mea este frumoasa? dar eu nu sunt???”- hai bai cucoana, ia si tu o oglinda si lasa-ne cu intrebarile astea destepte! „da, faceti poze va rog, sa le punem pe pagina mea de facebook. ne intalnim acolo sa povestim!”- pai daca avem ceva de povestit hai s-o facem aici, ce sa mai amanam???

In concluzie danseaza bine, a schimbat toaleta la fiecare piesa, dansatoarele dezbracacioase si mobile, tocmai bune de bagat barbatii in toate boalele, muzica a dat bine. Putina modestie si bun gust in exprimare nu i-ar dauna, dar pentru o seara de duminica si ca deschidere pentru Directia 5, a fost digerabila!

Despre baietii care au urmat nu stiam mai nimic, prinsesem ocazional cateva piese la radio, erau ok, fara a fi deosebit de entuziasmata de ei. De cand au aparut pe scena decenti, fara sa strige in microfon, fara interpelari dubioase, m-au castigat. Cand au inceput sa cante, mi-au inflorit urechile: ce frumos suna! Piese lente alternate cu ritmuri care m-au facut sa sar pe loc si sa bat din palme, solo-uri de chitara interpretate magistral, un solist cu clasa, un back-vocal cu voce deosebita ce se intrecea cu solistul pentru a crea un sunet cat mai bun, muzica pentru indragostiti, piese sentimentale care curgeau pe suflet, o piata unduind la unison sau cantand bucati de versuri. Au multumit modest pentru fiecare furtuna de ovatii ca si cum nu s-au facut decat datoria „va multumim ca ascultati Directia 5!” Hmm, parca suna altfel! I-am bisat si nu s-au lasat rugati, cantand in lant inca trei piese si terminand fulminant cu o piesa pe care am ragusit producandu-ma din tot sufletul. Si iata, cat de putin au nevoie oamenii pentru a fi fericiti, o scena, o formatie de suflet, o muzica de calitate! Bravo Directia 5, meritati!

Va las pe acordurile piesei pe care s-a incheiat concertul si spre rusinea mea, singura al carei refren il stiam:

4 thoughts on “Concert Granini: Andreea Balan si Directia 5

Lasă un răspuns

