Blogul meu preferat

Este… blogul MEU! Mi-ar fi tare greu sa clasific blogurile prietenilor mei virtuali pe care ii citesc de mai mult sau mai putin timp, alaturi de care admir, rad sau ma intristez, dupa cum  se arata soarele sau ploua in viata fiecaruia. Fiecare are un alt stil si se preteaza diferit la starea mea de spirit. Uneori imi „cad” bine glumele, poantele si scrisul usor, alteori caut sa uit de viata mea reala si zbor in povesti create sau calatoresc pe urmele unora care au vazut mai multe ca mine si povestesc cu drag impartasind impresii ori pur si simplu „ascult” ce s-a mai intamplat in viata fiecaruia si ce metoda a gasit pentru a nu se lasa doborat de greutati si a merge zambind mai departe.

Incerc sa inteleg dragostea celor care au animale de companie, pisici sau catei draguti, poate voi reusi vreodata sa-mi inving comoditatea si frica de a face inca o alta fiinta sa depinda de mine si de a carui existenta stiu ca ma voi atasa, odata ce ma voi decide in directia aceasta.

Admir cu drag pasiunile altora: gradini cu flori si legume ingrijite cu talent, sapunuri create cu inspiratie absolut uimitoare sau mancaruri prezentate pofticios ael caror secrete se dezvaluie cu usurinta si ma indeamna sa testez si eu.

Citesc cu admiratie recenzii de filme, carti, spectacole pentru a-mi forma o parere si a nu pierde timpul inutil cu lucruri care nu ma pasioneaza sau trag cu ochiul la fotografiile prezentate profesionist incercand sa invat si eu, macar un pic, sa surprind realitatea si sa o redau intr-un mod placut ochiului, incercand sa trasmit bucuria intamplarii.

Rar, citesc ce se intampla prin lumea politica-sociala-economica, mai ales cand un eveniment important scutura linistea din jurul meu si ma face curioasa de a patrunde in spatele evenimentelor si a intelege mecanismul dupa care se produc si unde se urmareste sa se ajunga, pentru ca nimic nu e ce pare la prima vedere si toate au scopuri ascunse.

Prin urmare mi-ar fi greu sa ma opresc doar la un singur blog, atat datorita gustului meu dificil si in continua schimbare sau cautare a noului, cat si regretului de a nu putea parcurge mai multe bloguri decat mi-as dori din lipsa timpului si a oboselii de a asimila la adevarata valoare informatiile prezentate cu atat farmec de colegii mei virtuali. Va multumesc ca existati tuturor si sper sa reusesc sa va onorez cat mai des, asa cum meritati!

Au mai scris la tema de luni propusa de Psi:

http://griska.wordpress.com/2011/06/13/blogul-meu-preferat/#comment-2620

http://scorpio72.wordpress.com/2011/06/13/provocare-blogul-meu-preferat/#comment-3301

30 thoughts on “Blogul meu preferat

  1. Pingback: Blogul meu preferat « Mustăţi lungi, gheare lungi

  2. Pingback: Provocare-Blogul meu preferat « Cataratorii

  3. Mie cred ca mi-ar parea foarte rau daca intr-o zi se va sfarsi viata din blogosfera, si blogurile pe care le citesc nu ar mai fi scrise. De altfel sunt deja blogari care nu mai scriu, si imi placea asa de mult de ei :((( E trist dar cu timpul avem tot mai putin timp …. apoi chef ….. asa ca sper ca blogul tau sa reziste, sa ai energie si motivatie multi ani de acum incolo!

    • eu cred ca unii dintre noi simtim intr-o anume parte a vietii ca trebuie sa „refulam” idei, iar dupa o perioada viata noastra se schimba, rezolvam problema sau o complicam si mai rau, iar scrisul nu-si mai are rostul. e greu de prezis ce voi face mai departe. insa locul nu ramane niciodata gol, unii dispar, altii apar, mai valorosi si mai interesanti, cu forte noi! sanatosi sa fim! 😀

  4. La cat mai multe postari ….si eu ma gandesc ca daca vine o zi sa nu mai pot intra pe net sa citesc gandurile ,ideile voastre, imi va fi tare greu.Inafara de carti , imi place sa citesc si aici.

  5. e tare greu, e drept, sa spun care e preferatul preferatelor… pentru ca citesc atatea bloguri diferite, dar care imi sunt tare dragi!

  6. Da… aste e plăcut… că mereu citești despre ceva diferit, mereu găsești și ceva profund, și ceva relaxant, și ceva amuzant… o lume… colorată. 😀

  7. Da, și eu cred că e greu să faci portretul-robot al blogului preferat. Și oarecum, monoton. Adică să bați mereu aceeași cale, să macini, împreună cu posesorul lui, aceleași gânduri, zi de zi.
    Și eu am mai multe prin care trec aproape zilnic, din fiecare plăcându-mi altceva.

    • si noi avem stari sufletesti diverse, ma gandesc ca e firesc sa cautam sa citim mai multe tipuri de ganduri, mai muzicale, mai serioase, mai culinare sau doar amuzante. e o comunitate interesanta intr-o continua schimbare.

  8. eu mă bucur că într-o zi ai venit pe blogul meu şi aşa ne-am cunoscut… aşa am descoperit că îmi place cum scrii, că îmi placi tu. vorba lui anowen, keep walking… 😀

  9. Pingback: Care este blogul tau preferat? « Comunitatea Animalutelor De Companie WordPress

  10. Eu am blogul de „scris” de vreo juma de an, inca nu stiu de ce m-am apucat de el sau de ce sa mai continui- o mai fac inca, dar uneori ma intreb la ce au oamenii bloguri, sunt atatea si atatea, pe cine mai intereseaza la urma urmei care si ce mai scrie, ce mai face,etc. nu mai bine citesti o carte in timpul ala? 😀 . Si totusi mai citesc si eu alte bloguri, si mai scriu inca si la mine, astept cu interes sa vad what’s next :D.

    • uneori simti nevoia sa scoti ceva din tine, sa scrii si sa eliberezi o nevoie, o dorinta, ceva ce te doare si nu-i gasesti leac. desigur ca nu vei dobandi scriind ceea ce-ti doresti, insa iti devine mai clar scopul dupa ce-l expui pe pagina ta. nu in ultimul rand afli, daca esti norocos si parerea catorva oameni, niste straini de obicei, care-ti poate folosi, fie si sa vezi ca nu esti singur si starea ta o mai au si altii.
      eu stiu de ce m-am apucat, mi-am gasit cativa prieteni buni, mi-am diversificat pasiunile si, ca tot ai zis de carte, mi-am reluat lecturile si am gasit o comunitate care realizeaza „schimb de carti”.
      pe blog este ca si in viata nu dai, nu primesti. nu citesti, nu esti citit. depinde de ceea ce-ti doresti, sa refulezi sau sa fii aplaudat 🙂
      iti doresc sa nu fii dezamagit si sa ai doar ganduri bune 🙂

  11. Nu-s dezamagitA :D, si am ganduri bune 🙂 de fapt, eu asta cer de la un blog ca sa-l citesc,ganduri bune.Si asta aplic si la mine. Ca de ganduri rele,pesimiste,deprimate,triste,etc. suntem satui cand le avem uneori pe ale noastre,nu mai citesc pe altul sa ma mai deprime si el :D. Parerea mea,da’ clar, fiecare cu gusturile si cautarile lui.

    • iarta-ma, ti-am gresit nitel sexul…dar m-am corectat pe parcurs 🙂
      si eu caut acelasi lucru, oameni optimisti..insa cam greu se gasesc. iar la deprimat ma descurc la fix si singura. de aceea cand am perioade de penumbra stau ascunsa sa nu dau si la altii!

Lasă un răspuns

