Wordless Wednesday(13)

Summer light

34 thoughts on “Wordless Wednesday(13)

  1. Pingback: miercurea fără cuvinte (4) – out of the box « freestyler

  2. Pingback: Strop cu strop – Silavaracald

  3. @tudor enea- mi s-au parut mai interesanti asa, la un pas de deschidere. zi frumoasa si tie!

    @teo negura- anticiparea e mereu incitanta 😉

    @shayna- ai dreptate doar pe jumatate: ai banatului 😀

    @lillee- cand vor inflori poate vor fi si mai frumosi sau vor deveni pur si simplu banali. multumesc!

    @carmen- pai cumva il salutau si atunci ca soarele se pregatea de culcare 😉

    @pandhoraa- sunt simpatici chiar daca toata lumea ii huleste…

    @abbilbal- cu mare placere, incep deja sa ma tem ca vine iarna, parca toate trec atat de repede, incerc sa-mi fac provizii de vara!

    @se-cret- hai bobocule, iti tinem pumnii, fa-te mare si uimeste-i pe toti! parca intr-atata eleganta de trandafiri simti nevoia si de ceva simplu, mai putin pretentios, dar cu frumusetea lui bruta necizelata.

    @ty, lumi, for u2!

    @zina- asa am simtit si eu vazand-o, frumusete. ne-am obisnuit sa pretuim doar ce e sofisticat, ignorand adesea micile pete de culoare din jur. multumesc si o zi deosebita!

  4. @irinacomba- cine stie pe unde mi-or umbla ochii! am vazut un scaiete urias si nu mai stiu unde 😀

    @alicee traveler- pai deocamdata n-am alte chestii de pozat interesante, dar si cand se vor ivi…

  5. Frumoasă poză! Seamănă tare cu „ciulinii Bărăganului” meu natal. Da acolo sunt ciulini tare „voinici”! 😀
    Îţi doresc o zi frumoasă!

  6. @alex- am vazut si eu unul voinic pe undeva, insa astia-s mai delicati asa 🙂 o seara frumoasa si tie!

    @rokssana- in ultimul timp eu le redescopar prin intermediul aparatului foto.

    @androxa- u can boil this plant to eat or sea anemone? i prefer the second, sounds better 😀

    @by cetateanu- deocamdata sunt la stadiu de migiute.

    @costin comba- ma gandesc ca au ei o ratiune pentru care se apara cu asemenea tepi respingatori. au o floare atat de fragila si atragatoare!

    @gabriela- pai doar in comparatie cu scaietii mei pot straluci minunatiile voastre de flori 😉

    @alice georgiana- mereu vin la pachet-una calda cu una rece.

    @gabriela cimpoca- daaaaaaaaaa, cum de nu m-am gandit pana acum? 😀

Lasă un răspuns

