Hello, Greece!

Da, am mai bifat o tara in care am calcat pentru prima oara si care mi-a placut aproape la fel de mult ca si Italia. Deocamdata in mintea mea, care gandeste adesea putin ciudat, Italia inseamna istorie, iar Grecia- mareeee, cat vezi cu ochii! Desigur, raportez doar la ceea ce am reusit eu sa vad,  o portiune extrem de mica din ambele tari.

Am plecat cu inima indoita de ce voi gasi acolo, pentru ca mergeam la Paralia Katerini, unde gurile rele barfesc ca-i plin de romani si nu mai are nici un farmec. E adevarat, sunt multi romani, dar manelarii au plecat pe alte tarmuri, iar cei prezenti acolo sunt oameni cu bun simt si care nu ne-au deranjat deloc. Dimpotriva, cand am nimerit de-ai nostri ca vanzatori sau ospatari, ne-au inteles perfect si ne-au servit conform ospitalitatii grecesti: foarte amabili, chiar daca nu am cumparat sau servit nimic.

Cu siguranta compania prietenilor mei mereu binedispusi, relaxati si intelegandu-se fara multe vorbe, marea abia valurita si calda imbratisandu-ma si leganandu-ma placut, soarele darnic in toate zilele, rasariturile incarcate de o liniste parca din alta lume,  dincolo de Halkidiki, sedintele de shopping in lanturi interminabile de magazine cu oferte pentru toate buzunarele si in explozie de culori calde de vara, Meteora cu un aer vestal impunator dar  conferind calm sufletesc, aerosolii amestecati cu berea, seara pe malul marii intinsi pe sezlongurile asteptand o noua zi, toate au contribuit la atmosfera de vacanta perfecta si relaxare maxima. Daca inchid ochii inca simt leganarea valurilor si mirosul sarat adus de briza marii. Va las in compania catorva poze, pana ma mai dumiresc eu ca s-a terminat vacanta si mai decantez povestile care mi se incurca in cap, ma fac sa zambesc si apoi sa sar de la o imagine la alta.

Bine v-am regasit!

41 de gânduri despre „Hello, Greece!

  1. Bine ai revenit!
    Chiar ma intrebam,pe unde mai alergi dupa eclipsa?
    Se pare ca ai urmarit-o pina in Grecia.Felicitari!
    Primele poze sint promitatoare.
    Sa vedem ce urmeaza cu povestea aferenta.
    Da eu zic sa mai stai un pic sa visezi,ca de trezit ai vreme.

  2. hmmmm… apoi chiar avem multe de discutat, agapi mou!
    eu m-am întors şi tu te-ai dus în grecia, deci lumea noastră virtuală a fost reprezentată de o pisică şi de un cer roşu, pe-acolo! 😉
    promit să scriu şi eu săptămâna aceasta poveştile mele greceşti din acest an, am fost în paralia katerini în urmă cu 5 ani, pe când grecia era invadată de turişti şi criza în care se zbat acum, inexistentă. paralia de-atunci era plină de români snobi care îşi găteau în cameră, veniţi şi cu oala de sarmale după ei şi nu prea aş mai repeta experienţa. diferenţa dintre atunci şi acum este în primul rând numărul mic de turişti. ceea ce îi doare pe localnici.
    acu mă gândesc la ena gyros! 😆

    • nu astepta prea multe, ca mi-am promis ca voi hoinari, insa am naufragiat pe nisip si la balaceala, m-am reindragostit de mare si greu m-am smuls de pe plaja 😀
      am fost in extaz permanent!

    • preturile sunt ca si la noi. in lidl e chiar mai avantajos. cazarea a fost accesibila la vila unde am stat eu, iar atmosfera a fost de vacanta, chiar daca nu era f aglomerat si unele spatii comerciale erau goale. am resimtit greva doar cand am iesit din grecia, ca nu s-au miscat vamile 3/4ora, dar si cand am intrat am stat, asa ca nu a fost cine stie ce nenorocire.

  3. Bine ai revenit! Ce frumoase poze cu cer şi mare din Grecia ne-ai adus. Şi, sunt sigur, vor fi şi alte impresii de călătorie, nu?
    Numai bine, dragă Red!

    • da, vor fi, le asteptam sa se aseze…
      numai bine si tie, alex. am uitat sa-ti spun, stii ce cautam la tine pe blog? un lan de floarea soarelui! asta mi-ar placea sa pozez 😉

      • Avem şi lan de floarea soarelui! 🙂 Trebuie căutat puţin mai în urmă, că anul acesta nu am apucat să pozez aşa ceva!

  4. Vorbiti frumos, tu si psipsina, despre Grecia… cred ca e frumos acolo, dar nu stiu de ce nu ma atrage :)… iubesc marea noastra, daca este vorba doar de mare, calatoriile sunt spre vest, acolo ma simt bine, la verdeata multa 😉

    • mie-mi plac marile mai calme, fara valuri mari, iar eggea se incadreaza perfect. ori poate pentru ca au diguri care domolesc valurile, ideea e ca intinderea calma de apa, abia valurita imi dadea senzatia ca si sufletul meu e la fel, plin de bucurie!

  5. Pingback: Gazeta de perete – săptămîna # 27 | coolnewz about hot thingz

Lasă un răspuns

