Wordless Wednesday(14)

Just a quick look…

Detalii despre joaca noastra gasiti la Carmen.

37 thoughts on “Wordless Wednesday(14)

  1. Pingback: Miercurea fara cuvinte – Dureri de cap | coolnewz about hot thingz

  2. @aliceee- cred ca arta grecilor si a italienilor au cumva puncte de plecare asemanatoare, de acolo sentimentul tau…
    @fosile- atmosfera de asfintit, pe o strada laturalnica, in apropierea marii.
    @bine ai venit, peter! clar pe furis, doamna nu m-a remarcat fiind prea preocupata de treburile ei 😉

  3. Anca, nici nu stii de cand imi doresc sa vad o fata umbland goala pe coridoarele unui hotel. Aproape ca am reusit. Trec peste micul amanunt ca domnisoara e de marmura. Si de piatra sa fi fost! 🙂 Postura ei e foarte interesanta si e un decor excelent.
    Dincolo de gluma. E chiar frumoasa si mie imi plac sculpturile. Sa ai o zi excelenta!

  4. @andreiraduM- bine ai venit! eu trag cu ochiul cam mereu ca-s curioasa din fire si tare-mi place sa vad ce au altii prin curte, sa-i admir!

    @secret- sa-ti spun sincer nici n-am remarcat ca-i cam goala. m-am uitat mai mult la ansamblu si mi-a placut curtea si terasa larga.

    @zina- erau multe curti cu amfore, ingerasi, tot felul de amintiri din trecut.

    @cafeauata- sunt atatea elemente in curtea aia larga, ca-ti trebuie timp sa remarci decorurile!

    @costin comba- erau…dar se potrivesc si asa in ansamblu. poate ca nu era asta forma definitiva. ma gandesc ca daca as avea o asemenea terasa, as modifica mereu cate ceva la ea.

    @fly2sky-am spionat, stiu ca nu-i frumos, dar mi-a placut si m-am gandit ca o simpla poza nu-i va deranja 😉

    @tudor enea- pai doar asa pot face comparatie cu ale mele 😀 seara faina si tie!

    @carmen-cam toate erau asa, spatii largi, generoase, cu plante exotice si statui. Happy WW!

  5. Pingback: joia vorbareata | Dorinescu

    • orice miscare faceam si-ar fi schimbat expresia cand ma vedea c-o pozez… sunt chestii care nu stau pana gasesc eu unghiul cel mai potrivit. o iei cum cade sau ai ratat!

Lasă un răspuns

