Wordless Wednesday(15)

In the shadow…

Povestea a inceput la Carmen.

68 thoughts on “Wordless Wednesday(15)

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte – Smokin’ | coolnewz about hot thingz

  2. Pingback: miercurea fără cuvinte (8) – la copac « freestyler

  3. Ma enervezi tare de tot! Pentru ca fotografia asta e superba, si da, inteleg, sufera fotograful pentru o clipa de sublim. Eu n-am rabdarea asta, asa ca… fie ai tai toti laurii! Bravo, draga mea. 🙂

    • multumesc, gabriela, as sta pe burta minute in sir sa surprind ceva deosebit. e asa o mare satisfactie cand vad pe comp o imagine frumoasa!
      tu calatoreste acolo si povesteste-ne si noua sa ne bucuram alaturi de tine. vacanta placuta in continuare!

  4. Superbă poza…
    îmi doresc mult să fac o poză
    într-un câmt de floarea soarelui
    și nu reușesc..
    O zi excelentă!

    • ei, ce sa fac si eu, de cand plang dupa floarea soarelui, am bifat-o si pe asta! daca tot am avut asa succes cu ea, mai pun maine niste poze, ca mai am si sa nu plictisesc lumea la WW cu ele 🙂

  5. am pus poza pe desktop, se vede super., zici ca tine cu piciorul petala sa nu vina peste ea. sau albinuta face ceva antrenamente kung-fu(cum fu) la umbra… numai bine!

    • bine ai venit, RobertN!
      face antrenamente desigur, n-am vrut sa dezvalui amanuntul acesta. insa, na, e greu de tinut ascuns un secret cand ai public atat de vigilent 😉
      numai bine si tie!

  6. O fotografie , intr-adevar reusiat, o imagine deosebita. Felicitari. Esti fotograf profesionist, pentru ca la tine mereu am gasit poze foarte frumoase.

  7. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (12)

  8. Pingback: Schiţă de blogroll de suflet « Florina Lupa Curaru

  9. Pingback: M-am dat pe net!

  10. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (17) « Ulise al II-lea – blog canin

  11. Pingback: Linişte înflăcărată (3) | Amintiri din filumenie

  12. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (18) « Ulise al II-lea – blog canin

  13. Pingback: Linişte înflăcărată (4) | Amintiri din filumenie

  14. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (13)

Lasă un răspuns

