La multi ani, copilul meu drag!

Azi e o zi importanta pentru mine, copilul meu drag trece un prag important, spre maturitate, implineste 18ani. Sper ca drumul in viata sa-i fie lin, presarat de reusite, putinele lacrimi sa fie datorate bucuriei scopului atins, sa aiba doar oameni dragi alaturi, iar eu sa reusesc sa-i fiu aproape macar atat timp cat va avea nevoie de mine.

Inchin un pahar mai spre seara, in sanatatea ei si a tuturor celor care doresc sa se bucure cu mine!

La multi ani!!!

55 de gânduri despre „La multi ani, copilul meu drag!

  1. iooooi, acuma spui? uite acuși vin. ba chiar pun și de/o serenadă! la mulți ani fetiței tale! azi e plin de serbări prin blogosferă! 😀

  2. multi ani trăiascăăăăăăăăăă, mulţi ani trăiascăăăăăăăăăă, laaaaaaa muuuulţi aniiiiiiiiiiiiiiiii! am cântat, ca să ştii 😀
    Să fie fericită, că asta le include pe toate!
    Vă pup, fetili meli dragi :*

  3. La multi ani,Red!
    Nu nu e gresit.Fiecare mama are virsta copiilor ei.Atunci a fost o zi importanta pentru tine.Atunci,in urma cu 18 ani ai adus pe lume „minunea” si acum se implinesc 18 ani de atunci.
    Sa fiti fericite!

  4. Ce aniversare frumoasă! La mulţi ani fericiţi! Să-ţi trăiască domnişoara şi…să trăiţi fericiţi toată familia! 🙂 O zi cu multe bucurii!

    • multumim, gabico, ma obisnuiesc cam greu sa-i dau libertatea care o cere din ce in ce mai puternic…dar voi capata odata si increderea si linistea mea sufleteasca atunci cand e departe? sper ca da 😉

  5. Am uitat multe dintre aniversările zilei de naștere, dar majoratul nu.
    Să-i dea Dumnezeu fetei tale mult noroc, viață lungă, fericire și să te aibă aproape mereu!
    La mulți ani!

  6. Pingback: lecturi de vara « Zazuza's Gulaschsuppe. Mai mult decat o simpla supa.

Lasă un răspuns

