Nu-i nimic…

-Nu-i nimic ca nu eram pregatita sa am un animal de companie, desi ma batea gandul de foarte mult timp.

-Nu-i nimic ca, de fapt, e cadoul fetei mele, dar de doua zile ma ocup doar eu de ea.

-Nu-i nimic ca eu cochetam cu ideea sa am, candva, un catel mic sau mare inca nu stiam si cadoul e … o pisica!!! cu care habar n-am daca ma voi acomoda pana la urma. Problema e inca in studiu.

-Nu-i nimic ca nici prin cap nu-mi trecea cum va fi prima noastra noapte impreuna si ca doarme lipita de mine, de m-am trezit jumatate pe ea si m-am speriat ca am flecit pisica.

-Nu-i nimic ca am realizat ca nu stiu nimic despre pisici si acum ma documentez de zor pe net si ascult diverse pareri si nu stiu ce sa aleg.

Concluzia este urmatoarea:

Am o pisica de 2luni, care pana ma decid daca ramane sau face pasi la altcineva, trebuie sa ma ocup de ea. Deci, ce-i dau de mancare, mancare obisnuita sau chestii speciale pentru pisici? Evident ca am citit deja ca daca mananca numai Whiskas nu traieste mai mult de 1an. Am senzatia ca miroase nitel, desi are nisip special si cred ca e izul specific al nisipului. Cum s-o educ, spre exemplu, acum am dat-o de 10ori de pe tastatura, sa pot scrie, face pauza cateva minute, apoi sare sau se apropie perfid si tot in varful butoanelor sfarseste? Totusi se pare ca daca reusesc sa am suficienta rabdare renunta la ce nu-mi convine. Ieri seara ma musca si dadea cu ghearele. Azi a renuntat! ( am convins-o ca nu-s jucaria ei, eu doar incerc sa am grija de ea)

Nu promit nimic, a sosit fara sa imi doresc cu ardoare asta, insa fiind un om comod si oarecum egoist, era posibil sa nu decid pozitiv niciodata. Acum ne tatonam reciproc, sa vedem cum imbinam ce-mi place mie, cu ce-i place ei. Recunosc cinstit ca tare bine imi pica atunci cand toarce langa mine, ca acum, parca imi linisteste psihicul si-mi da senzatia ca totul e in ordine. Va tin la curent cu evolutia problemei!

Scrieri similare pe tema de luni gasiti si la:

http://pisica07.wordpress.com/2011/07/18/nu-i-nimic/#comment-4836

http://v2valmont.wordpress.com/2011/07/17/nu-i-nimic/#comment-30724

http://verovers.wordpress.com/2011/01/27/nimic/#comment-954

http://scorpio72.wordpress.com/2011/07/18/provocare-nu-i-nimic/#comment-3814

http://labulivar.wordpress.com/2011/07/18/nu-i-nimic/#comment-2394

56 thoughts on “Nu-i nimic…

    • dupa noaptea care a trecut, am serioase indoieli ca mai prindem alta impreuna! doarme lipita de mine, cum ma intorc incepe sa ma linga, n-am dormit mai deloc. in stadiul asta nu mai am rabdare si cu atat mai putin chef de joaca 😦

  1. Poate ramineti impreuna si nimic nu va va putea desparti sau poate o vei da afara.Doar tu poti hotari.
    Nu dau sfaturi.Ce pot sa-ti spun este ca nu te vei plictisi cu ea niciodata.

    • am probleme mari cu somnul, de 3nopti dorm in figuri si cu pauze mari, intepenesc intr-o pozitie ca iar se trezeste si incepe sa ma linga… a disparut farmecul… sau sunt eu un om prea egoist!

  2. Am o pisicuta, Betty, si pt noi, e cel mai frumos animal din lume. A durat o vreme pana ne-am imprietenit, pana am educat-o, dar acum e cea mai cuminte pisica din lume. Eu zic sa mai incerci, macar cateva zile, si daca nu merge, da-i-o cuiva care o vrea si se pricepe. Oricum, raman la parerea mea, e un act de cruzime sa faci cuiva cadou un animal, daca nu si l-a dorit in mod special si, mai ales, daca nu l-ai intrebat daca si-l doreste sau nu.

    • a fost acum cateva luni o discutie, eram cat pe ce sa duc o pisica acasa, o gasisem in fata magazinului, am hranit-o si am crezut ca ma vrea. pe drum a sarit din cutie, s-a bagat sub o masina si… asta a fost tot. prietenele fetei mele au crezut ca-i fac o bucurie, stiind povestea mea. vedem ce va fi…

    • daca ai sti ce bine te inteleg!
      ideea e ca daca renunt la pisica asta, in veci nu-mi mai trebuie nici un fel de animal de companie. am prostul obicei de a vedea in tot un fel de competitie cu mine insami, sa vad daca pot sa trec peste asta.

  3. Cand lucram in presa, multi dintre colegii mei aveau pisici ori caini. Vorbeau zilnic despre ei, ca si despre cel mai important membru al familiei si ii urmaream cum li se lumineaza fata. Si eu am o pisica, Pufy, care e plina de personalitate si uneori are momente de tandrete. Ma distreaza pisicile ca stiu sa se joace, sa fie haioase si dragalase. Daca mai ai putina rabdare o sa vezi ca nu o sa te poti lipsi de ea. Pisicile mici, mananca hrana speciala, uscata sau din pliculete, Wiskas junior si alte marci, pentru pisoi. Sunt pisici care nu tolereaza laptele si oricum, el nu poate substitui o masa. E foarte sanatos ca o data pe saptamana sa ii amesteci in mancare un galbenus de ou. Acesta e un aport de calciu si proteine. Ajuta pisica sa isi intareasca oasele, blana ii devine mai lucioasa si creste mai frumos. Esti stresata pentru ca pana acum nu ai stiut ce inseamna sa ai un animal de companie dar dupa ce vei invata care ii sunt tabieturile si o vei cunoaste iti va fi foarte draga. Vad de multe ori stapanii de animalute facand nebunii din dragoste pentru ele. Poate ca esti un pic geloasa ca pisica isi revendica „centrul atentiei” la tine acasa si trebuie sa mai cedezi din teritoriu. Adevarul este ca pisicile au multe personalitate si sunt o adevarat provocare. Asa ca, m-as intrista sa vad ca nu faci fata unei mici provocari ca asta. 🙂

    • ai dreptate, vom imparti teritoriul, dar eu fiind sef, iau camera, iar ea va lua doar holul 😆
      bine, am inteles ideea, mai fac o incercare desi azi dimineata eram decisa sa o dau.
      sunt stresata ca-s prea multe de facut si nu prea stiu cum sa ma descurc… acum ca m-ai mai luminat, poate gestionez problema cu mai mult succes.

  4. Pingback: Provocare-Nu-i nimic « Cataratorii

  5. Pingback: nu-i nimic « psipsina

  6. Eu mi-am dorit mult o pisică… este un animal minunat, un adevărat prieten; singura problemă este că este opusul câinelui… o pisică nu se lasă stăpânită, ci face doar ce are ea chef. Dacă nu este lăsată, zgârie. 😀 Ca să o împiedicaţi să doarmă undeva sau să stea într-un loc anume este nevoie de multă răbdare, până când înţelege unde are voie şi cine dictează.
    Pisicile simt durerea şi neliniştea… torsul lor relaxează, dar au nevoie de atenţie. Reprezintă într-adevăr o provocare, dar eu spun că merită… 😀

    • multumesc mult, valentina si bine ai venit!
      asta am tema de casa azi si in zilele urmatoare, s-o invat sa doarma in cutie si nu la mine in pat, ca sa delimitam putin teritoriul, sa pot dormi si eu.

      • Vă mulţumesc şi eu 🙂
        O să se obişnuiască în cele din urmă. Când era mic, Alberto îmi dormea pe gât şi mă cam deranja, dar după ce l-am dat jos mai mereu s-a obişnuit. Îmi doarme cuminte la picioare 😀

      • am incercat 3nopti si a fost din ce in ce mai rau, asa ca asta noapte a dormit pe hol si a fost liniste, am dormit toata lumea in paturile proprii 😉

  7. hmmm…. eu ce să-ți spun? că naomi a trăit 17 ani și mânca numai mâncare specială? ori că maya este acum de nerecunoscut?
    va trebui să vezi puțin dacă te acceptă. o pisică nu are stăpân. apoi va trebui să cumperi jucării și să te joci. pisicile, mai ales puiandre, dar și mature, adoră joaca. (la noi în casă zboară seara câte un șoricel… maiușka are aproape un an).
    apoi, după ce vă acceptați, învățați cu litiera, etc, va trebui să cauți un veterinar: vaccinuri, sterilizare când va fi cazul, etc, etc…
    și… felicitări. 😀

    • ah, lasa-ma cu felicitarile, deocamdata am de munca 😀
      si am tendinta de a lua prea in serios lucrurile…asa ca incercam sa facem putina pauza, sa nu ne sufocam reciproc.
      eu am senzatia ca ma accepta prea mult, ma linge si ma „pupa” intruna, mai ales noaptea 😀 ca de aia nu reusesc sa dorm cu ea!

      • atunci e clar… ești stăpâna ei! :lol însă în mintea unei pisici a fi stăpâna ei este sinonim cu subaltern… nu te stresa prea tare, o să vezi, o pisicuță este o mică minune. cu somnul o să stai mai prost o vreme… 😉 nu trebuie să umbli tu după ea, va veni ea, când va dori.

      • aia e, ca ea doreste non-stop si nu mai am eu energie si nici rabdare. m-a terminat we asta, abia am asteptat sa plec la munca 😆

  8. Pingback: Nimic « VeroVers

  9. Dacă te decizi să o ţii, i-ai mâncare pentru pisoi juniori, whiskas sau altceva.
    Dacă o să ai răbdare şi-o s-o tot respingi, n-o să mai urce nici pe tastatură şi-o să te lase şi să dormi noaptea. Pentru început, poţi să n-o mai laşi noaptea în camera ta – eu aşa am făcut în primele săptămâni cu Grişka, care nu mă lingea, sărea pur şi simplu cu gheruţele în părul meu, fiindcă avea chef de joacă (m-am ales şi cu o zgârietură pe nas). Însă acum doarme foarte cuminte la picioarele mele.

    • asa m-am gandit si eu, i-am si pregatit o cutie, in care zice fiica-mea ca deja a dormit pe hol. i-am dat whiskas junior, insa unii m-au sfatuit sa-i dau si mancare normala, asa ca acum sunt in dubii serioase si-i dau combinat, pana ajung la veterinar.

  10. pt papa recomand royal canin- eu pe al meu asa il hranesc si a ajuns la 17 anisori
    e foarte greu sa ai grija de un animail; e ca si cum ai avea tot timpul un copil de 4-5 ani

    • incep sa vad si eu asta. uitasem cum era cand era fiica-mea micuta. azi a fost mai bine, a obosit-o fiica-mea si vad ca acum doarme. sa vedem daca nu face ochi mai tarziu cand eu-s capie de somn si incepe iar recitalul de seara cu sarit, zgariat si tot tacamul.

  11. Si bineinteles ca vor urma niste poze cu bazdaca mica,nu? :))
    Si apoi ce..numai eu sa nu dorm din cauza de Jamal? Lasa sa vezi cum e,ca poate nu ma credeai..:))

      • n-am zis ca nu credeam…ma gandeam doar ca eu nu mai vreau sa trec prin faze din astea, mi-a ajuns fiica-mea, copil rau, care n-a dormit intreg pana dupa 2ani 😉

    • a incercat duminica sa-mi dea desteptarea la 7, m-am facut ca ploua, a scheunat o vreme si apoi s-a culcat la loc. m-am chinuit destul cu fiica-mea cand era mica, acum nu mai pun botul 😀
      daaaaaaa,am si poze, vor apare si alea, de te vei plictisi!

      • Oooo,la 7? Pai esti o fericita..dupa ce ca doarme toata ziua,vrei sa doarma neintoarsa pana la 9? :)) ntz,ntz…zi mersi ca nu iti da desteptarea la 4 dimi…

      • azi a dat-o la 5, mesterea ceva pe hol dar am rezistat eroic pana la 6 cand i-am dat de mancare si am mai prins o ora de somn 😀

  12. Pingback: Nu-i nimic… în bibliotecă « Mustăţi lungi, gheare lungi

  13. Eu m-am învăţat cu mâncare pentru pisici, şi nu mai îmi place aproape nici o altfel de mâncare – doar după ficat (de curcă) şi după porumb fiert mă dau în vânt. Iar bipezii sunt foarte încântaţi fiindcă nu fur mâncare – cu excepţia ficatului fiert pentru mine şi lăsat să se răcească 😀

  14. Uite, nu citesc comentariile, ca să nu mă influențeze.
    Eu am și câini, și pisică. E cu totul și cu totul altceva.
    Cu mâța m-am pricopsit de la soră-mea, care, după ce a ținut-o câteva luni în apartament, a constatat că oricât de scump e nisipul pe care-l folosește pentru pisi, tot miroase în casă.
    La noi, el altceva. Intră în casă doar când îi e dor să se pisicească pe lângă noi sau când cere de mâncare. În rest, stă pe-afară. Plus că e castrat, deci nu umblă de nebun prin cartier când sunt miorlaurile în călduri…
    Decizia e doar a ta, după ce vei conviețui cu ea măcar o lună. 🙂

    • hmm, am 3zile si azi dimineata eram turbata 😀 mda si mie mi se pare ca miroase si parca nu-i curat nimic, dar cum ai zis, incerc sa ma obisnuiesc, poate imi va place. acum dupa ce au obosit-o fetele si doarme lipita de laptop si piciorul meu, e tare dulce!

      • Eu i-am cumparat nisip ,,parfumat” cu miros de pin,lavanda sau lamaie…ce am nimerit…chiar nu miroase si il schimb cam la 5 sau 7 zile.

      • zau??? trebuie sa rezolv problema azi, i l-am schimbat zilnic si tot culeg impuritatile…dar tot miroase!!!!
        incerc si te tin la curent, multumesc frumos :*

  15. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Nu-i Nimic

  16. astfel de cadouri nu se fac. nasol moment. si spun asta din postura omului care are un catel acasa. Animalul trebuie sa ajunga acasa doar din vointa omului, trebuie sa si-l doreasca si astfel sa si-l asume. Hmmm. Nu stiu ce sa zic. 🙂

    • deocamdata, mi l-am asumat. marele noroc este ca oricand pot decide, daca nu rimam impreuna sa migreze in alta casa, nu-i ca si cu bebele mic, pe care-l ai pe viata 😉
      am separat locatiile de somn si a fost bine. dar suntem in meciuri mari, vedem care pe care!

  17. Pingback: o problemă de duzină « psipsina

  18. Când se obișnuiește cu casa și omu, devine mai bine.
    Noi am pasat o pisică primită la cineva, tot pui, și cică a stat cu săptămânile pe sub paturi până s-a obișnuit acolo. 😀 Nici să ai pisică și să nu te bage deloc în seamă. 😀
    Zi mersi că nu e cotoi din ăla de 6-8 kg, de nu te mai poți foi noaptea. Noi când aveam motan, numai între picioare dormea; era un chin noaptea să te întorci. Și la mărimea lui nu mergea flecit. 😆

    • 😆 deocamdata doarme pe hol si a fost de vis noaptea trecuta. asta e peste tot si pe sub si pe paturi si pe unde apuca. e atat de curioasa, pericol. unde caut eu ceva, hop si ea! mai nasol e daca pe n-are pe ce se urca, sa vezi cum isi intinde gatul, moare sa vada ce fac!

Lasă un răspuns

