Wordless Wednesday(16)

Refreshing touch

 Totul a inceput de la Carmen.

70 thoughts on “Wordless Wednesday(16)

  1. o fotografie asemănătoare am și eu. de fapt marea este aceeași, doar că eu am fotografiat umbra în valuri. hotărât lucru sufletul tău este încă la marea egee… 😀

  2. pariez că unghiuţele alea roşii sunt ale tale! 😛
    foarte miştoacă fotografie! de fapt nu o dată ţi-am zis că eşti o meseriaşă în ale fotografiatului 🙂
    pup iu!

    • si unde am fost eu, in ultimele zile dupa furtuna, a fost o zona cu alge. dar nu crezi ca ma impiedica un amanunt atat de neinsemnat sa inot, sa ma balacesc si sa ma legan in ritmul marii! algele sunt la mal, eu inot mai incolo, mare sa fie 🙂

  3. Dacă ne uităm într-un anumit fel la fotografie, parcă ar fi o sălbăticiune la picioarele oamenilor. Şi atunci întreb: este apă din blană, sau blană din apă?

  4. Pingback: Proiectul ZAMPObloguri

  5. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (15)

  6. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (20) « Ulise al II-lea – blog canin

  7. Pingback: Linişte înflăcărată (6) | Amintiri din filumenie

  8. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (16)

  9. Pingback: Linişte înflăcărată (7) | Amintiri din filumenie

  10. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (21) « Ulise al II-lea – blog canin

  11. Pingback: O plimbare prin Alpii Elveţiei (IV) | Ţara vorbelor în vânt

  12. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (22) « Ulise al II-lea – blog canin

  13. Pingback: Linişte înflăcărată (8) | Amintiri din filumenie

  14. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (17)

  15. Pingback: Cum am devenit colecţionară « Blog de Filumenistă

  16. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (18)

  17. Pingback: Joc nou cu … drum « Florina Lupa Curaru

  18. Pingback: Joc nou cu … Ulise « Florina Lupa Curaru

  19. Pingback: Miercurea fără cuvinte « Dictatura justitiei

  20. Pingback: MIERCUREA FARA CUVINTE 10 Zinnaida's ART Club

  21. Pingback: Poftiţi în piscină ! - MIERCUREA FARA CUVINTE 10 - » ARTE @ Zinnaida

Lasă un răspuns

