Happy birthday to me!

Mda, azi ma sarbatoresc cu mult drag! Implinesc o frumoasa varsta care incepe inca doar cu cifra 4. Nu ma simt nici extrem de batrana, dar nici suparator de tanara. Sunt multumita de ceea ce am si-mi doresc doar sanatate sa ma pot bucura de toate asa cum vin.

Azi nu creez nimic, fac pauza intelectuala si dupa munca, va astept in Piata Unirii la o tratatie: bere, inghetata sau ce-o mai fi. Aduceti doar voia buna cu voi, restul fac eu cinste!

Lets dance!

Si daca v-am obosit cu ritmuri prea zgomotoase, iata ceva usor mai calm:

Inchei cu ceva romantic:

58 de gânduri despre „Happy birthday to me!

  1. Acum, cand adaugi inca un trandafir in buchetul vietii, iti doresc sa fii sanatoasa, sa ai decat impliniri, toate visurile sa se implineasca! 🙂
    Serios acum, iti urez La multi ani! De restul, cum spuneai, ai sa te ocupi singura! Sarutari si salutari din Irlanda!

  2. Oooo,ce ocazie festivă să ne trimitem urările și gândurile bune spre tine Redsky2010!
    Să-ți dea Domnul numai bine,sănătate în primul rând. Să te bucuri de viață cu cei din viața ta,familie și prieteni.Să-ți meargă totul în viață așa cum ai visat și ți-ai dorit!
    LA MULȚI ANI CU SĂNĂTATE !!!

  3. La multi si fericiti ani!
    M-am trezit de dimineata cu intentia de a te revizita, parca am simtit eu ceva!… 😉
    Eu am schimbat prefixul asta iarna.
    Sarutari, as fi venit la tratatie daca n-as fi fost atat de departe!

  4. Bine te-am regasit si cu … prefixul schimbat!
    La multi fericiti si impliniti ani! Conteaza cum te simti si ce transmiti celor din jur.
    Petrecere frumoasa, mai ales ca muzica vad ca ti-ai ales-o.

  5. Sa-ti fie parintii sanatosi-daca-i mai ai-,fetita fericita,prietenii prieteni!
    Sa-ti dea Dumnezeu cite un pic din tot ce iti doresti si primeste un pic si de la noi-toti cu nevasta si catel-de la Cluj.
    La multi ani!

  6. așa cum ți-am spus și astă noapte, vin iar (mai târziu decât am dorit) ca să îți mai spun o dată la mulți ani! să ai parte de tot binele din lume și să rămâi mereu același om deosebit pe care îl simt dincolo de cuvinte și imagini.
    te îmbrățișez cât pot eu de mult!
    la mulți ani, om bun!

  7. Imi cer scuze pentru intirziere si partea proasta e ca nici nu am vreo scuza plauzibila cu care s-o anihilez, asa ca-mi pun cenusa-n cap si-ti urez de sanatate, fericire si de lucruri piperate 😉
    La multi ani!

  8. Dragă Red, te rog să primeşti şi o urare mai întârziată! Am fost plecat câteva zile şi…acum am aflat despre eveniment! LA MULŢI ANI FERICIŢI!!! Ţie şi familiei tale, multă sănătate şi numai bucurii! Şi gândeşte-te, eşti abia la jumătatea drumului, până vei schimba prefixul cu…8. De ce nu şi cu 9? Deci…la cât mai multe aniversări fericite!
    Toate cele bune!
    Ps Eşti născută în aceeaşi zi cu sora mea! 🙂

  9. Pingback: REŢETE CULINARE Supă de roşii. Lasagna cu carne. Compot de piersici

  10. Pingback: Supă de roşii. Lasagna cu carne. Compot de piersici - ARTA CULINARA - ARTE @ Zinnaida

  11. Pingback: RETETE CULINARE - Supă de roşii. Lasagna cu carne. Compot de piersici - ARTE @ Zinnaida

Lasă un răspuns

