Surpriza… prin curier

Da, cu cateva zile in urma, a fost ziua mea, am primit  cadouri, flori si o multime de felicitari telefonate sau mail-uite, dar un gest m-a uimit puternic nu prin unicitate, pentru ca am vazut o gramada de asemenea gesturi in filme si la tv, ci pentru ca mi s-a intamplat mie!!! si a fost o surpriza totala!

Totul a inceput cu un numar de telefon care insista sa fie acceptat desi eu vorbeam cu altcineva in momentul ala. Am inchis si am raspuns crezand ca e vreun client. Era un curier care dorea sa-mi livreze un colet personal. I-am explicat ca nu sunt acasa si pana la urma s-a dovedit ca ne gaseam in aceeasi zona, drept urmare l-am dirijat cum sa ajunga la mine la lucru, eu asteptand pe trepte in fata sediului. Omul a parcat masina si cand a coborat avea un buchet superb de trandafiri in mana, pe care ii tinea ca pe-o ofranda si un plic rosu, simplu. L-am privit uluita cum ajunge in fata mea si-mi inmaneaza florile, imi ureaza „La multi ani!” si dispare. Abia dupa ce a plecat am realizat ca stau naucita pe trepte cu un zambet tamp pe fata si mirosind cu nesat trandafirii. Am luat plicul si am citit urarea „La multi ani, blondo! Sa fii sanatoasa si fericita!” Nici o semnatura. M-as fi gandit ca e o greseala, dar omul m-a intrebat de nume, de adresa si da, sunt blonda! Mi se invarteau gandurile in cap, o singura persoana imi spune „blondo” de obicei ne-laudativ, chiar la misto, am putea spune! dar vorbisem cu el la telefon de cateva ori in ziua aia si nu  zisese nimic. Imi iau inima in dinti si sun: „Mi-ai trimis ceva???” Imi raspunde evaziv „Depinde!” Realizez ca abia isi tine rasul si incep sa-i descriu ce surpriza perfecta mi-a facut si ce trandafiri superbi am primit.

Probabil ca pentru multi dintre voi e ceva banal, eu am auzit de asemenea gesturi doar la tv, asa ca am ramas uimita si inca imi vine sa rad cand imi amintesc ce fata naucita aveam! Se spune ca viata se numara din clipele in care iti tii rasuflarea de uimire, de fericire, de bucurie,de surpriza placuta- pentru mine aceasta a fost una din clipele de care imi voi aminti mereu cu drag!

Ati trait surprize placute sau ati cadorisit pe cineva suprinzandu-l complet?

26 thoughts on “Surpriza… prin curier

  1. Am facut surprize prietenilor la care nu s-au asteptat fiindca nu erau cu vreo ocazie speciala! Bunicii mele imi place si acum sa ii fac mici cadouri fiidca stiu cat de tare se bucura (iubeste cartile si florile de apartament)! bine is fiului meu care rade cu gura pana la urechi cand primeste o jucarie noua sau il duc in MALL la lumea copiilor 🙂

    Sotul meu mi-a facut multe cadouri din astea surprinzatoare (si inainte sa ne casatorim si dupa)! mi-a luat lacramioare si o felicitare care ma asteptau pe masa intr-un restaurant, mi-a cantat la karaocke o melodie romantica si mi-a dat dedicatie intr-un club (unde nimeni nu da dedicatii, dar fiindca era strain l-au lasat) :)))
    Cel mai surprinzator cadou a fost un dvd ce l-a facut cu toate pozele noastre din vacanta ce se deruleaza singure si pe fundal sunt melodiile noastre preferate! Asta mi l-a dat de ziua mea acum 2 ani! 🙂
    Au mai fost si altele dar mai putin surprinzatoare!

  2. Cum eu nu sunt cu serbatul zilelor, onomasticilor, sărbătorilor, etc., majoritatea oamenilor sunt foarte mirați când le dau eu cadouri, la nici o ocazie. 😆
    Cred că reacțiile cele mai puternice, surprinzătoare, le aveam de la bărbați, băieți, pentru că nu prea e obișnuit sexul ăsta cu cadourile… mai ales cele elaborate, speciale… cred că numai ei trebuie să le facă la femei.

    Surpriză plăcută să am eu… hmmm… iar îmi dă lumea cu pietre în cap… dar chiar a fost o piatră; o piatră cu două date pe ea, culeasă dintr-un loc unde aproape că uitasem că am fost cândva. A fost o surpriză foarte mare… pentru că de la alte cadouri de aștepți. Dar să vezi cum vrea o persoană să comemoreze un loc special pentru tine și să ți-l aducă aproape printr-o piatră, prin puțin pământ… mie una cel puțin mi s-a părut surprinzător.

    Ahhh…. și mai este unul, dar pentru ăla am articol în curând.

  3. La multi ani de ziua ta! De ce nu ai pomeniti nimic? Poate dadeam un party virtual pentru tine. Acusi vine si ziua mea si abia astept sa vad cu ce ma surprinde iubitul meu.

    • am pomenit, m-am chiar laudat, motiv pt care am si primit o multime de felicitari 😀
      multumesc frumos de urare!
      pai, „la multi ani ” anticipat si la cat mai multe surprize placute!

  4. Da, mi-a făcut ”peștișorul” odată o asemenea surpriză.
    Era 8 Martie și era și soacră-mea la noi. Îl văd că intră în casă cu un pachet, se bagă în dormitor, caută apoi ceva prin debara, foșgăie niște hârtii, după care apare cu ceva ascuns la spate. O cheamă pe maică-sa și îi dă un pachet.. Dânsă îl deschide și o văd cum i se luminează fața: era uscătorul meu de păr. De când mi-l luasem tot zicea că ar vrea și ea unul, dar fiind mai strâmtorată și mai chibzuită, tot amâna, în favoarea altor lucruri mai stringente.
    Am crezut că-l omor pe bărbatu-meu; aveam părul lung și pe atunci, așa că aveam nevoie mare de uscătorul ăla. A început să râdă și a scos și cel de-al doilea pachet, unde era un uscător nou nouț, mai modern ca celălalt.
    Și uite așa a făcut el două cadouri și a provocat două bucurii cu o singură cheltuială!

  5. La multi ani, cu drag , iti spun! Nu ne cunoastem, Vin de pe blogul Alexandrei…
    Curiozitatea. Dar episodul asta surpriza asa de tare m-a incantat ca nu ma pot abtine sa nu-l comentez.
    Tu pui accentul pe figura ta naucita, pe surpriza. dar eu nu-mi pot lua gandul de la partea romantica. Pe mine m-ar fi cucerit pe veci!

    • bine ai venit, nykoletta, te-am remarcat si eu la alexandra 🙂
      este adevarat, se poate interpreta si ca parte romantica, adica gestul unui om care tine in mod deosebit la tine. e un ansamblu care mi-a cazut ca uns!

  6. Da…
    Cea mai tare surpriza a fost acum 4 ani de ziua mea…cand am primit prin curier o cutiuta cu o tarantula….ha ha
    Sa fii fericita! La multi ani si din partea mea!

Lasă un răspuns

