Wordless Wednesday(18)

Girl… blue…

 Povestea a inceput la Carmen.

45 thoughts on “Wordless Wednesday(18)

  1. E atat de reala, incat iti vine sa te indrepti spre ea si s-o intrebi; ”Scuza-ma, cat e ceasul?” , dar realizezi ca e atat de adancita in visare, incat renunti. De ce sa strici ceva atat de frumos, nu? 🙂

  2. Pingback: miercurea fără cuvinte (11) – carpe diem « freestyler

    • si eu sper pt ea…cu siguranta ca daca a rostit rugaciunea potrivita, are si printul.
      ah, mi-am amintit, era un print pe un cal alb care astepta la baza muntelui. crezi ca…?

  3. Pingback: Un dolar găurit … | coolnewz about hot thingz

  4. Am fost sigura, ca e o fotografie din Grecia ! Lumina, piatra, arcul boltei … era ceva acolo foarte familiar. Si o necunoscuta, in umbra arcadei … te face, sa te gindesti, la ce gindeste ea …

  5. reuşită poza, frumoasă şi Meteora (pe care am avut norocul să o văd la faţa locului), frumoasă şi domnişoara, care pare plecată departe, foarte departe; oare de ce cînd am fost eu pe acolo nu am dat decît peste un cîrd de pensionari nemţi care veniseră să viziteze mănăstirea???

Lasă un răspuns

