Cautari amuzante de pe blog

Aproape ca uitasem de ocupatia aceasta interesanta, cand in ultimele zile am remarcat ca s-au adunat cateva cautari remarcabile si m-am gandit sa ne distram impreuna, mai ales ca-i vineri si urmeaza un weekend cu o zi mai lung, ca de obicei:

unde se gaseste parfum de liliac – eu as cauta in pesterile parasite si contrar oricarei logici nu m-as uita pe tavan (desi liliacul doarme cu picioarele in sus!) ci pe sol. E drept ca n-as numi mirosul chiar parfum, dar fiecare cu preferintele lui!

fotografii cu zile de nastere – daca le cauti pe ale mele, n-ai sa le gasesti! anul acesta am pozat doar florile, ziua mi-a scapat!

adevarate superstitii bufnita comentariu – e drept ca mai am unele ganduri inchise la culoare, cand canta cucuveaua care are cuib de ani buni la noi pe bloc, dar totusi, eu cred despre mine ca nu plec urechea la fiecare pisica neagra!

daca cere o pauza sa o caut – eu as zice sa te abtii, insa nici femeile astea nu „e” oameni!

poze in roz la rasaritul soarelui la mare – mai ca m-as pronunta ca atunci cand rasare soarele, toate dobandesc o nuanta de roz. Drept e ca unii o pastreaza si-si coloreaza intreaga garderoba cu ea.

cum sa ai cultura generala – unii spun ca trebuie sa citesti mult, altii sa asculti manele si sa nu ratezi nici o telenovela. Greu de decis!

ziurel margelatu – simpatic nume, ma duce cu gandul la un baietel care se  scuipa seminte.

pe bani parintilor prosti– subiect de mare angajament, desi fiecare toaca atat cat i se permite.

unde gasesc cartile lui stephen king in format electronic pe gratis– din cate incercari???

copil furat dupa semafor – iar e fura copii? cand sunt saracii cu gramada prin toate pietele si nu-i vrea nimeni?

rezolvarea problemelor financiare in casnicie – daca ar reusi cineva sa gaseasca varianta ideala in care sa multumeasca si capra si varza, cred ca ar lua Nobelul pentru pace.

nostalgii de toamna – un bob zabava ca vin si alea!

cum sa ierti un sot daca ti-a tocat averea – m-as gandi la doua alternative: cum sa nu-i mai dau ocazia si cum sa-mi refac averea… de iertare mai la batranete incolo, acum la munca!

cum poti trai din vise – iei visul il pui pe paine, iei visul il pui la plata curentului, iei visul si te lungesti langa el in pat!

cum stim daca merge casnicia – eu as da-o jos din brate si i-as face vant sa umble singura, sa vad se descurca?

gresia visinie se asorteaza cu? bideul verde brotacel? lavoarul albastru turcoaz? sau vana roz neon!

In speranta ca v-am trezit macar un zambet, va urez un weekend amuzant, relaxant, cu vreme frumoasa si va anunt ca dispar cateva zile. Imi cer scuze celor care vor astepta putin mai mult la moderare. Sa ne revedem cu bine!

18 thoughts on “Cautari amuzante de pe blog

  1. doar un zâmbet! eu râd în hohote!
    pe mine mă caută poporu după… o să râzi: hitler! şi asta pentru că hăt demult, povestind despre vacanţa la salzburg am amintit de eagle’s nest. 😆 pluuus multe alte trăznăi.
    un we luung şi bun să ai!

  2. Ha, ha! Ce idei mai au unii! iar formularea căutărilor…e de pomină! O să fiu mai atent şi pe la mine, cine ştie ce mai găsesc! Şi…zi aşa, aveţi cucuvaie pe bloc! Unii ar zice că sunteţi la curent cu „informaţiile funebre”! 😀
    O zi frumoasă, dragă Red! Şi un w-e deosebit!

    PS. Psipsina, „hitleristo”! 😀 A fost tare de tot chestia asta!

  3. Pingback: Muzicanţii din seara asta… | Ţara vorbelor în vânt

  4. ahahahahahaahahahaha! deci ai tai sunt mai filosofi decat ai mei 😀 :D. cum sa ingheg crema de zahar ars (cu cheag industrial, zic), cartofo gratinati 2 (wtf?!), daca ploua in viena (in mod clar, babele se oo), ciorbuta dovlecei (!), ceva dragut si pufos (o omida?!), supe crem (avem doar rosii sau verzi), ce mancare sa mai fac azi cu cartofi (fasole, desigur!), ceva bun-tarta cu mure (corect, nene!), cu ce sa mananc painea prajita cu ou? (cu furculita), sunt bune maslinele fara samburi (nu :D), rasfat la 1 an? (si la 2, si la 3, si la 18 pe urma), denisa feizbucfaceboc (astia cre’ca o cauta pe sor-mea), ce contine gelifiantul dr.oetker (pietre selenare), de ce iese cafeaua acra (ai pus sare de lamaie in loc de zahar), ce inseamna tartina? (OZN pe olteneste), surpriza cu varza si cartofi (las-o o zi la soare), cartofi rotunzi cu usturoi la tigaie (avem doar patrati).

    • :)))))))))))))))) vai, ce m-ai facut sa rad!! hai sa traiesti ca mi-era lene sa ma misc din pat si acum m-am trezit de tot! or fi cautatorii mei mai amuzanti, dar comentariile tale fac toti banii! 😀

Lasă un răspuns

