Wordless Wednesday(20)

Raining weather

Povestea a inceput la Carmen.

64 thoughts on “Wordless Wednesday(20)

  1. Pingback: Miercurea fara cuvinte « Tiberiuorasanu's Blog

  2. Pingback: Miercurea fără cuvinte – Povestea unei extracții | coolnewz about hot thingz

  3. Pingback: miercurea fără cuvinte (13) – noduri marinărești « freestyler

  4. auzi, n-am vrut sa comentez mai devreme de frica sa nu vina si la noi ploaia. iar. acu’ pot sa comentez linistita. ploua cu galeata 😆

  5. Mmmmm! Când văd cafea în faţa ochilor (indiferent de marcă şi soi), îmi lasă gura apă…. Noroc că mă mai ţin ai mei, că aş bea şi cinci ceşti pe zi!

  6. Prefer prima varianta. Daca mai ieseau si putini aburi din acel ceai…
    Te astept in fiecare duminica sau luni sa te alaturi provocarii „Life in Pictures”, de pe blogul meu. Numai bine.

    • era cald, aburii au iesit dupa ce am luat farfurioara si am adaugat mierea. a fost delicios.
      am promis ca incerc, insa we trecut am fost deplasata pe alte meleaguri, cu acces restrictionat la net. poate we asta va fi cu noroc, ca tare ma tenteaza ideea!

  7. Pingback: Enigma Otiliei 4 - 5

Lasă un răspuns

