End of the day

O prima participare la invitatia lui Costin, Life in pictures.

39 de gânduri despre „End of the day

  1. Lăsarea serii mă duce cu mintea la mulţimea de suflete în drum spre casă…, mai puţin doi întârziaţi vrăjiţi de frumuseaţea culorilor amurgului, opriţi să le admire acolo unde vederea e mai bună…

    • cam asta am facut si noi, pana rosul si rozul s-au inchis la culoare, au devenit mov si apoi albastru din ce in ce mai inchis. cand ne-a luat frigul am constatat ca nu se mai vede nimic si am orbecait spre casa 😀

  2. Imi plac siluetele, si cum ai prins acele crengi de copac in cadru, dau profunzime imaginii. multumesc pentru participare si te mai astept in fiecare duminica sau luni (cand ai timp).

  3. Pingback: RETETE CULINARE Supă de ceapă. Tartă lorenă. Tagliatelle cu ananas

  4. frumoasă poza, dar am şi eu o întrebare, dacă nu-s indiscret: la ce reflectaţi cînd aţi făcut-o (nu de alta, dar e în categoria „reflecţii” 🙂 )?

    • daca incep sa-ti expun, ne apuca dimineata! destul ca eram dupa 3ani acasa, intr-un loc cu tone de amintiri, langa oameni dragi. eu reflectez mereu, am mici defecte, ca fiecare 😀

  5. Pingback: SUPA DE CEAPA. TARTA LORENA. TAGLIATELLE CU ANANAS » Zinnaida

Lasă un răspuns

