Cine esti tu?

Conform Provocarii de luni lansate de Psi, voi incerca sa conturez un personaj cunoscut aici, in spatiul virtual, asa cum imi inchipui eu ca ar fi, doar din ceea ce am citit pe blogul persoanei, iar voi va trebui sa-l ghiciti. E un fel de joaca a noastra, care pe mine ma amuza. Nu e obligatorie participarea, tine doar de distractie si fiind luni, cade tocmai bine pentru debutul saptamanii. Iata ghicitoarea:

Blogul este aranjat clasic fara zorzoane inutile si nu-i schimba „fata” prea des, ceea ce denota stabilitate in alegeri si fidelitate, atasandu-se de lucrurile sau persoanele din viata proprie. Detine- nu de foarte mult timp- un animal de companie, aciuat in urma unui concurs de imprejurari, fara sa si-l fi dorit in mod expres, dar cu atat mai iubit. Inima buna si toleranta, au facut-o sa accepte animalul, acceptandu-i orele matinale de trezire, scormoneala continua si facand-o sa-l urmareasca si sa-l surprinda cu aparatul foto in cele mai neobisnuite si amuzante pozitii. Tot ca urmare a dragostei noi create si a curiozitatii cu care urmareste viata animalului ( nu spun ce detine ca apoi e prea simplu de ghicit!) i-a dedicat si cateva scrieri unde personalizeaza amuzant diversele trairi si giumbuslucuri ale patrupedului blanos (hai sa nu fie prea greu!).

Persoana are simtul umorului dezvoltat bine de tot si trece cu talent peste o viata grea, cu destule neimpliniri, dar care au facut-o sa lupte mai puternic, sa se perfectioneze profesional, sa depaseasca greutatile, in plus chiar gaseste timp sa ne adreseze si noua un salut sau un cuvant bun. Are idealuri inalte pentru care eu o admir, multi dintre noi am uitat cum e sa visezi, in urma esecurilor de tot felul. Are pasiuni frumoase, una dintre ele este gradinaritul, candva detinand o gradina aranjata superb, in etaje inspirate. Optimista, accepta mereu mana intinsa a vietii si nu rateaza ocaziile care se ivesc, astfel incat viata nu trece degeaba pe langa ea. Dovedeste un talent fara efort scriind atat proza cat si versuri, cand amuzante cand serioase, penduleaza in trecut, copilarie- maturitate si priveste cu incredere spre viitor. Un om care cu modestie intra pe blogurile noastre, lasa o urma discreta, fara a intra cu bocancii, fara a obliga reciprocitate si caruia ii raspunzi de placere si cu bucuria revederii unui prieten drag.

Deci: cine esti tu?

Au mai scris pe aceeasi tema:

http://pisica07.wordpress.com/2011/08/22/cine-esti-tu/#comment-5449

http://dictaturajustitiei.wordpress.com/2011/08/22/cine-esti-tu-necunoscuto/#comment-2884

http://tiberiuorasanu.wordpress.com/2011/08/21/cine-esti-tu/#comment-11286

http://scorpio72.wordpress.com/2011/08/22/provocare-cine-esti-tu/#comment-4469

http://divers.toateblogurile.ro/2011/08/cine-esti-tu/comment-page-1/#comment-655

http://griska.wordpress.com/2011/08/22/cine-esti-tu/#comment-3034

http://motanulalberto.wordpress.com/2011/08/22/cine-esti-tu/#comment-324

LE: Ati avut dreptate cu totii, incepand cu Anowen, era vorba de draga noastra Scorpiuta. Multumesc tuturor pt incercari si tatonari si va mai astept la provocari!

58 thoughts on “Cine esti tu?

  1. Pingback: Cine eşti tu? « Mustăţi lungi, gheare lungi

  2. Pingback: Cine ești tu, necunoscuto ? « Dictatura justitiei

  3. Pingback: cine ești tu? « psipsina

  4. dince știu eu despre scorpio, nu poate fi ea. jamal a răsărit în lumea ei ceva mai demult și a adoptat-o atunci când a revenit acasă… și da, mă amețesc și pe mine grădinile. nu cred că o cunosc… 😦

  5. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Cine esti tu?

  6. Pingback: Provocare-Cine esti tu? « Cataratorii

  7. Pingback: Cine esti tu? « Alberto

  8. Si io tot la Scorpiuta…m-am gandit si tooot gradinile m-au incurcat.
    Si mai zic, cu sau fara de gradini…pana cand apar in propozitie…e SCORPIUTA! Clar! Si daca mai e cineva cu gradinuta, ca si ea, jos cu palaria 🙂

  9. Pingback: Cine esti tu « Tiberiuorasanu's Blog

  10. Pingback: Întîlnire de gradul zero | Ţara vorbelor în vânt

  11. Eu sunt din Giurgiu, dar nu e vorba despre mine, desi… un animal am adoptat si eu cu ani in urma, desi nu mi l-am dorit dar mi-a fost tare mila, era pe moarte… e vorba despre o broasca tzestoasa, pe care o am si acum ( de 11- 12 ani, cred)… ma regasesc foarte mult si in partea a doua, de aceea cred ca a fost derutat si Tibi si a crezut ca e vorba despre mine 🙂
    … eu nu-mi pot da cu parerea, pentru ca v-am descoperit destul de tarziu si n-am apucat sa citesc tot ce-ati postat de-a lungul anilor… inca mai am de studiat pana va cunosc, asa sunt eu, imi trebuie timp ceva mai mult sa mi se confirme ca prima impresie e cea buna :)… asa sunt si in viata reala, nu leg prietenii la prima vedere 🙂

  12. Banuiam Anca si cand am citit de dimineata,am citit cu lacrimi in ochi,pentru ca esti printre putinii OAMENI care chiar si fara sa ma cunoasca personal…ci cunoscandu-ma prin intermediul unor cuvinte…a reusit sa ma perceapa asa cum sunt.
    Nu multi o fac si nu multi ma cunosc asa cum sunt eu…
    Iar pentru asta ai respectul meu!
    Nu o fac de dragul de a te simti bine..nu o fac niciodata gratuit..nu imi place sa primesc si sa ofer ,,linguseli”…dar sincer,nu ma asteptam sa vezi in sufletul meu atat de bine.
    BlueRiver,spunea ca sunt ca un puzzle…asa este,trebuie sa asezi toate piesele corect ca sa ma vezi cu adevarat…
    Si gata,ca m-am iemotzionat toata!!!!:)

    • hai bai nu fi! n-am facut-o sa te flatez! asta reiese din scrierile tale si-mi face placere s-o afirm, eu asa te vad! am un prieten tare bun, care atunci cand are o zi proasta citeste un post de-al meu ca sa-si aminteasca cat de mult valoreaza. e placut sa vezi cati oameni te-au ghicit! sa fii iubita mult, intens si din tot sufletul! :*

    • stiam eu ceva. tare mi-a placut postul ala al tau cu gradinile, ce le-am mai admirat! eu-s tot la stadiul de doua jardiniere si periodic le „sinucid” sau uit sa le ud si apoi ma dau ce ceasul mortii sa le salvez 😀

  13. Pingback: CINE ESTI TU? « pisicaru

  14. deci daaaa… ai reuşit să mă ameţeşti cu grădinile. cu siguranţă că atunci când le-a postat, cel puţin aşa se vede din link, eu nu o cunoşteam…
    ce faină a ieşit ghicitoarea noastră de astăzi! 😀

  15. Pingback: INTREBARE FINALA « pisicaru

  16. Pingback: PASTEL PENTRU VIATA « pisicaru

Lasă un răspuns

