Gratareala in peisaj

Am decis s-o facem loco, fara deplasari alambicate cu masinile, sa poata sa guste si gura baietilor licorile parfumate din hamei. E drept ca ni s-au cam lungit mainile pana la locul faptei (stia ala de-o inventat masina de ce-o face!), dar odata ajunsi la umbra deasa a copacilor din padurea de langa Muzeul Satului, lucrurile au intrat pe fagasul normal. Baietii au trecut la gratarit, iar muierile la barfa. E drept ca am pretins ca facem rost de ceva lemne, dar eu, cel putin m-am latit ca o materie maro pe patura si in afara de gura, nu mi-am mai miscat altceva! Recolta era bogata: mititei, ciocanele, aripioare si ceva carnaciori. Dupa o vreme ne-am amintit ca la ultima iesire avusesem  niste mujdei savant construit cu ceva smantana, motiv pt care, una dintre prietene si-a suflecat bluza deja destul de decoltata si a plecat la procurat de la restaurantul din apropiere. Evident ca s-a intors cu un pahar de esenta de mujdei pe care l-am diluat muncitoreste si l-am impartit peste carneala existenta.

Mai o vorba, mai un mic, remarcam populatia canina bine reprezentata, cum isi instala tabara in apropiere, de unde la cel mai mic semn, agatau oasele si le faceau nevazute. Distractia zilei a fost catelul prietenei noastre, care a curtat de zor o catea pe care i se pusese pata si care l-a tratat cu maxim plictis. Indiferent cat am alimentat-o noi cu potoale si resturi, individa n-a aratat nici un semn de mila, motiv pt care saracul catel n-a mancat, n-a baut, doar a incercat sa se faca remarcat. Greu cand iti cade in vizor un reprezentat de sex opus, care nu te baga in seama!

Am udat abundent cu berica Timisoreana, din madrie patriotica si am mancat pana abia ma mai puteam rostogoli. Zarind o terasa in stil rustic cu niste flori apetisante, am luat-o usor la pas, sa stimulam digestia. Din pacate Muzeul Satului era inchis si de pe latura unde am furat eu cu privirea peste gard, nu se zarea mare lucru, iar Gradina Zoologica era la fel de inchisa, avand program doar pana la 5 dupa amiaza. Am mijit ochii prin gard, am mai pozat cativa trandafiri si ne-am reluat locurile la rontait si legumit beroase. Odata cu venirea serii, au sosit si tantarii avizi si hotarati, dar noi mai aveam putin de baut si am mai lungit-o nitel. La un moment dat printre poantele care sareau ca din coltul mesei intr-o veselie continua, vad pe unul din prieteni ca scuipa ceva. Am zis ca l-a pufnit rasul cu berea in gura, pana cand abia tinandu-si suflul zice: am baut mujdeiul!!!! Mda, m-am uitat pe patura, paharul era gol, l-a sorbit ca si Milcovul dintr-o suflare, crezand ca-i bere. Evident ca noi faceam poze cand el a spus ce-a baut, asa ca iar am fotografii cu vedere spre amigdale!

Dupa ce s-a terminat berea am luat-o catinel spre case, cantand” la multi ani” padurii, trecatorilor si hlizindu-ne pentru toate fleacurile. Cine spune ca ai nevoie de multi bani sa fii fericit, greseste!

34 de gânduri despre „Gratareala in peisaj

  1. Cine spune ca ai nevoie de multi bani sa fii fericit?… te poti distra frumos si daca mananci scovergi si ai un bidon cu apa, important este cine este langa tine, nu locul si abundenta de mancare, ci oamenii 🙂

    • exact asta cred si eu. putina buna dispozitie si ceva de aruncat pe gratar, mai mult ca pretext. ziceam aseara ca si daca punem slanina pe gratar si-o picuram pe paine si tot ar fi fain 🙂
      in alta ordine de idei blogul tau merge extrem de greu, imi blocheaza compul, ori e prea incarcat, ori am eu o problema. am sa vad daca imi face figuri si pe alte bloguri. am incercat sa comentez si miercuri si azi, abia am reusit sa-mi scriu numele, mi se blocheaza la fiecare 3litere. dupa 10min am abandonat!

    • pt mine e doar bere. nu stiu daca am sa ajung sa disting vreodata diferentele dintre marci, daca nu e dulce, cu gust de sprite, sau alta bazaconie, pt mine e la fel. si-mi plac toate! probabil trebuie sa bei o anumita cantitate sa devii cunoscator. eu mai mult stric materialul, asa mi s-a spus 😀

  2. Fain picnic! Adevărul e că, în mijlocul naturii ne simţim cel mai bine. Mai ales că te poţi relaxa cât mai lejer, neconstrâns de regulile locurilor cu pretenţii.
    O zi frumoasă, Red! 🙂

  3. Asa ar trebui toti sa facem, sa mai iesim din cand in cand in natura alaturi de prieteni la un gratar! eu nu am mai avut parte de asa ceva de cand eram mica :((

    ps: si noi suntem patroti, tot cu Timisoareana 🙂

    • stai linistita, nici eu n-am iesit din primavara si nu am copil mic, cum ai tu! stii cum se intampla, se iveste un concediu, mai o vreme prea calduroasa sau sta sa ploua, te gandesti ca vara-i lunga si cand te trezesti e prea frig s-o mai comiti 😉

      • Exact!
        Pe mine nu copilul ma opreste ci faptul ca nu avem masina, si sotul lucreaza full time toata saptamana, fara libere, cand are liber mergem la cumparaturi ….asta e 😦

      • greu de tot… dar sunt convinsa ca vei gasi tu o varianta pana la urma. n-o fi mereu asa!
        nu are timp sotul se poate merge si cu niste amici buni. daca exista bunavointa se gaseste mereu o cale!

  4. Am inghitit in sec cand am vazut poze si am si citit…:)
    Asa este,te poti simti bine si cu bani putini….conteaza oamenii din jurul tau,atmosfera si veselia.Asta pentru mine e de ajuns.

  5. adică dacă tot aţi pus-o de o grătăreală la păşune, nu puteaţi merge şi voi la Piatra Broaştei, pe lîngă Mohu pe undeva sau pe la Jina? taman pe-acolo pe lîngă muzeu o fost musai să mergeţi, ca să-mi aduceţi mie aminte de pădurea Dumbrava, de Hanul din bătrîni, de lacul din muzeu? apăi frumos vă şade să îl faceţi pe om să-l pălească dorurile de Sighii???

      • eu credeam că-i vorba de Sibiu 🙂 . acolo-i cam la fel: pădure, muzeul satului, zoo, toate la un loc; în Timişoara, chiar dacă am stat mi bine de o lună cu ocazia unei delegaţii infecte, nu am ajuns pe acolo. spre ruşinea mea 🙂

    • nu tema trebuie schimbata, ci ceea ce ai adaugat pe ea, gen calendar, diferite afisaje, contor de vizualizari si alte chestii. stiu ca arata bine, insa dureaza prea mult pana se afiseaza, lumea se plictiseste si pleaca. cat despre comentarii la fel, daca dureaza 10min sa-ti scrii doar numele, devine prea complicat. englezii au o vorba „keep it simple”. vezi cum merge fara artificiile alea, iesi de pe blog, intra simplu ca si un vizitator si verifica timpul in care incarca, sa-ti poti forma o parere. daca te pot ajuta cu ceva, solicita-ma. succes!

Lasă un răspuns

