Wordless Wednesday(21)

Silence before dark…

Povestea a inceput la Carmen.

49 de gânduri despre „Wordless Wednesday(21)

  1. Pingback: Enigma Otiliei 15 - 16 Relaţii de familie

  2. Pingback: Miercurea fără cuvinte – Fioroasa leoaică Suzy | coolnewz about hot thingz

  3. frumos acolo pe Bega, dar cînd am fost eu pe acolo erau cam prea mulţi tînţari pentru gustul meu; iar eu, din păcate, eram pe gustul lor 🙂

  4. Pingback: Instigatorii la ne-cuvinte | Ţara vorbelor în vânt

  5. Pingback: Tacerea de miercuri « Tiberiuorasanu's Blog

  6. Eu as fi vrut sa vad pe Bega, vaporase turistice, ba poate si cateva jocuri pe apa, sa se amenajeze ceva, sa se scoata bani pentru intretinere. da asemanator Dambovitei, este un mare dezinteres.
    Te salut si te invit in fiecare duminica sau luni (cand ai timp) sa accepti provocarea „Life in Pictures” de pe blogul meu.

    • si eu as vrea sa vad asa ceva, ma bucura totusi faptul ca sunt ceva hidrobiciclete si un vaporas. cine stie, poate cu timpul…
      am participat si duminica trecuta, multumesc de invitatie!

  7. Pingback: Rasaritul de Soare asa cum nu l.ati mai vazut!

  8. Pingback: Tricouri Amuzante 2

Lasă un răspuns

