Wordless Wednesday(22)

A shoe or a beer?

Povestea a inceput la Carmen.

64 thoughts on “Wordless Wednesday(22)

  1. Pingback: Wordless Wednesday (2) – The Taming of the Shrew « BLOG D'AGATHA

  2. Ei, nu te supăra pe mine, dar decât un toc aşa de înalt (din cauza căruia mai că mă ia ameţeala…), prefer berea gu aromă de lămâie… :))

  3. „micuţ” pantofiorul, cît priveşte berea, eu prefer berea cît mai bere, fără arome şi arte artistoşaguri (inutile, zic eu); oricum, aici e vorba de gusturi, adicătelea de ceva subiectiv. dacă serviţi şi bere adevărată, vă ţinem companie cu plăcere! 🙂
    o zi frumoasă!

  4. au acces în acest local doar purtatorii de pantofi rosii :)) sau în acest local se serbeste berea la pantof rosu! :)) haioasa fotografie!
    Happy WW! :))

  5. Pingback: Miercurea fără cuvinte: Copenhaga – chipuri | coolnewz about hot thingz

  6. Pingback: Concert din muzica de Bach Capitolele V şi VI

  7. Sincer, eu m-am gandit la berea cu numele Reeds. da la ce altceva putea sa se gandeasca un barbat, desi acea bere se adreseaza femeilor
    Te salut si te invit, in fiecare duminica sau luni, sa accepti provocarea “Life in Pictures”, de pe blogul meu. Este o provocare bazata pe imagini, poezie si muzica.

Lasă un răspuns

