Life in pictures

Amanunte despre Life in pictures gasiti la Costin Comba.

20 thoughts on “Life in pictures

  1. E foarte greu sa fotografiezi jarul, focul… stiu din proprie experienta, niciodata nu mi-a iesit o poza ca lumea pe subiectul asta, dar vad ca cine insista, reuseste!
    Si da, te-am vazut in pozele Gianei, ma bucur de cunostinta. Cred ca daca te-as intalni pe strada, te-as recunoaste. Saptamana buna, fata draga! 🙂

  2. salut. Eu am reusit sa iti inscriu blogul. poate erau ceva greseli de programare de la widget. Oricum, eu te-am inscris. Daca vrei sa te sterg si sa te inscrii tu sa ma anunti. O zi frumoasa.

Lasă un răspuns

