Metoda de tortura moderna: pantofii!

La fiecare inceput de anotimp constat ca nu am incaltari potrivite. Adica cele din sezonul anterior le-am rodat pana le-am terminat, iar cele pe care le-am evitat, imi sunt dusmani declarati!

De dimineata facand inventarul si declarand fara echivoc faptul ca la 11grd C, sandalele nu mai sunt de actualitate, am luat la rasfirat incaltarile puse bine in primavara. Spre fericirea mea am descoperit niste balerini care-mi plac mult si pe care n-am reusit sa-i rodez ( a se citi: ma bat de ma rup!). Au o piele fina si interior si exterior, sunt delicati, i-am pipait in spate sa-mi dau seama de ce se trasforma in raspila in contact cu piciorul… n-am reusit sa-mi dau seama! M-am gandit cu jumatate de neuron ca daca pun niste pansamente, ii fraieresc. Am ajuns in dinti la munca, simtind ca mi s-a desprins si o bucata de os, nu doar pielea de la spatele piciorului. Am studiat cu atentie problema si dezastrul nu parea atat de grav. I-am dat cu spirt, m-am bandajat si i-am luat iar. Doar sunt o persoana hotarata,nu? Cat am stat la birou a fost oarecum acceptabil, insa in momentul in care un client mi-a solicitat mersul de gazela, am simtit ca instantaneu ma trec toate caldurile, mergeam ca Michael Jackson pe luna, incercand sa ating cat mai putin locurile care ma sagetau drept in sufletul meu candid! Evident ca in maxim 3 secunde m-am descaltat, luand ceva mai comod si servind omul, fara a arata ca o invalida pe care o strang desuurile. Asadar misiunea de aclimatizare a pantofilor a esuat lamentabil! Ma voi intoarce acasa cu papucii de scandal pe care-i abandonasem in exil, undeva sub un birou, la munca si-i voi lasa pe cei frumosi dar dusmanosi, aici. Ii voi ineca in spirt: ori ii formez mai ingaduitori, ori ii distrug de tot si-i voi arunca fara pareri de rau! Offfff, cri-cri-cri toamna gri, nu credeam c-o sa mai vii!

39 de gânduri despre „Metoda de tortura moderna: pantofii!

  1. Și ce mă enervează cel mai tare… în magazin nu au nici pe naiba, par largi chiar.
    Îi port în casă 2-3 ore, par inimaginabil de comozi.

    Îi iau în oraș, tortură!!!

    De asta ador botinele și ghetele pe picior, că alea nu au cum să roadă la spate. 😀

  2. 😆 oare de ce îmi sună cunoscut? pentru că ne-ai mai povestit?
    din fericire nu am probleme de genul ăsta, dar nici nu port balerini… mie de regulă îmi cedează pantofii după două-trei purtări şi mă cam ţin câţiva ani. aştept însă prima ploaie: am două perechi de cizme noi! 😳

  3. Pui spirt pe zona respectiva,cit cuprinde,sa fie.Apoi cu un ciocan,bati bine -tot zona respectiva-totusi ai grija sa nu-i rupi,dupa care,cu ceva imbibat in spirt,pe partea interioara pui inauntru ce vrei tu in asa fel incit sa forteze partea din spate,sa o impinga spre exterior.
    Chiar daca se lasa,pina nu ti se vindeca bine,bine de tot piciorul sa nu-i iei.S-ar putea sa te mai frece,dar doar cit sa se aseze,sa-si gaseasca locul.Ca fiecare incaltaminte are locul propriu.
    Purtari bune!

    • uzual, ma limitez sa-i admir in vitrine si in picioarele altor persoane. mergea ieri una saraca pe niste platforme enorm de inalte, avea genunchii indoiti si abia pasea. am compatimit-o sincer si am baletat lalau mai departe in slapii mei josi!

  4. Te inteleg, fata draga, mai ales ca eu nu am probleme doar cu incaltarile noi, ci si cu alea gata rodate. Pot sa scriu carti despre suferintele pe care le-am indurat (am si cateva postari pe blog, in care ma plang si plang amarnic) dar, din pacate, durerea nu mi-o poate alina nimeni. Cum spuneam odata, doar in ”adidasi” ma simt cel mai bine, si e o arta sa stii sa-i asortezi la o rochie de seara! 🙂 🙂 🙂

  5. Ai povestit cu mult umor (ha, ha! zici…”mers de gazelă”! 😀 ) dar îmi dau seama că nu-ţi areda de râs.
    Îmi aduc aminte de o fază din filmul cu Robin Williams – „Tăticul nostru trăsnit” – în care el se travesteşte în femeie şi suportă cu greu chinurile mersului pe tocuri, zicând cu năduf: „aş vrea să-l văd eu pe misoginul ăla care a inventat tocurile!” 😀
    O zi bună, Red!

  6. Mie nu-mi plac pantofii, din aceeasi cauza… n-am avut niciodata o relatie buna cu pantofii, dar sunt situatii cand trebuie sa-i port ( serbari, sfaritul anului scolar, inceputul anului scolar, nunti, botezuri si alte prezentari in locatii care pretind pantofi)… pantofii simt ca imi sugruma piciorul… port numai pantofi cu toc sau sandale cu talpa inpa inata, nu pot purta balerini caci ma dor talpile si simt ca ma rastorn daca nu am talpa mai inalta… bine ca sunt profa de sport si trebuie sa port incaltaminte sport… le compatimesc pe invatatoare si profesoare 🙂
    … cand ma gandesc ca duminica asta trebuie sa-mi petrec toata ziua in pantofi, prin Bucuresti, iar duminica viitoare la un botez… zau ca-mi vine sa nu ma mai duc, pentru ca stiu ca voi suferi cate o saptamana dupa fiecare incaltare a pantofilor… si mai sunt si noi 😦

    • vaaaaaaaaiiiiiiiiiii, mi-e tare mila de tine! dar esti o fericita cu adidasii! desi… eu totusi ador pantofii, cei josi, comozi, sa pot sta incaltata o zi intreaga si sa nu-i simt. sa uit ca am ceva in picioare, sa merg fara sa am grija cum calc.
      distractie placuta la botez! ia si adidasii in plasa, dupa ce se trozneste lumea, nu mai conteaza asa mult tinuta!

  7. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, nu le pune spirt, nu stiu de unde a iesit ideea asta cu spirtul in incaltaminte, cred ca de la cineva pus pe glume, spirtul nu face altceva decat sa inaspreasca pielea si atunci sa te tii distractie.
    Dai-i cu crema de maini/corp, grasa sa fie, adica e piele, o tartam frumos nu? Ai sa vezi minunea, da-i cu crema mai multa asa, seara, dimineata sunt numai buni de plimbare.

  8. 🙂 eu cu incaltaminea sunt bonlava! de cate ori am ocazia imi cumpar cate ceva, indiferent daca ii port atunci sau sunt pentru un alt anotimp! de multe ori am surpriza placuta sa ii gasesc intacti in cutii de care uitasem cu desavarsire! sotul meu spune ca sunt fixata cu incaltamintea! din punctul asta de vedere nu sunt probleme!:) dar tu straduieste-te poate poate pana la urma se inteleg picioarele cu ei:).seara faina!

  9. sportwear rules!
    vezi dacă nu ai citit cu cenușăreasa? se ia una bucată cuțit bine ascuțit și re rotunjește/cizelează/ajustează partea de picior care este în plus 😀
    Eu sar din sandașle direct în cizme și invers. ca să fiu sigură :-)))

Lasă un răspuns

