Muzicalitate meridionala: Italia

Fiecare popor e profesionist intr-un anumit domeniu. Italienii,zic eu, se pricep la muzica, de toate felurile si cand se cearta au o muzicalitate deosebita! Pe vremea raposatului, ascultam tot felul de piese melodioase, dansante, pline de voie buna sau care storc lacrimi atingand coarda sensibila. Azi m-am gandit fiind vineri, sa va dau o pauza cu serialele, dar sa va poftesc la dans, ca doar n-o sa va las chiar linistiti complet, sa intrati pregatiti sufleteste in sfarsitul acesta de saptamana care se anunta insorit si tocmai bun de batut cu pasul.

Incepem cu Eros Ramazotti, o piesa de dragoste, pentru toti aceia care asteapta ceva ce intarzie sa apara, trebuie luate in seama tot felul de indicii…

Continuam tot cu o piesa de dragoste, de asta data cantata de Laura Paussini. Din pacate, am ales o inregistrare care se aude bine, dar nu contine videoclip, ci doar imagini deosebite ale cantaretei.

Mai departe calatorim cu Nek si Cerena, intr-o combinatie italiana- franceza, pentru diversitate de sonorizare, dar pastrandu-ne tot in registrul pieselor de dragoste. Cum altfel?

Nu putea lipsi Andrea Bocelli, cu Vivo per lei. Mai dificil a fost de ales varianta de duet. Am optat pentru aceasta pentru ca mi-a placut videoclipul si dialogul italiana-germana.

V-am melancolizat destul, e timpul sa incheiem in ritm de dans! Unul din mix-urile care acum 100 ani spargea discotecile: Francesco Napoli.Poftiti la dans!

22 de gânduri despre „Muzicalitate meridionala: Italia

  1. si mare dreptate ai….sunt buni! fac o muzica extraordinara…si nu stiu cum reusesc dar e placuta urechii si cea noua si cea veche! se pricep! si pentru ca eu am vorbit de muzica italiana noua si tu ne-ai poftit la dans, am ceva pentru tine!:)

  2. Aşa ce ne mai plăcea să ascultăm muzică italiană! Ce melodii frumoase! Iar când reuşeam să vizionăm festivalul de la San Remo ( mai mult la tv bulgară!), era un adevărat eveniment!
    Azi parcă nici muzica lor nu mai e ce-a fost cândva, dar şi noi ne-am mai schimbat preferinţele…
    Mi-a plăcut tare mult să reascult aceste frumoase melodii, dragă Red! 🙂

    Dar de „frumoasa” asta nu vă plăcea! Mereu m-a distrat figura ei.

Lasă un răspuns

