Invitatie la Tanti Jeni

Astazi postez mai tarziu, deoarece am fost tare prinsa cu gatitul in atmosfera prietenoasa din bucataria lui Tanti Jeni de la Cantina sociala. Pentru cei care nu cunosc Cantina Sociala este un blog unde oameni inimosi combina bucate alese, iar joia au cate un invitat. Ati ghicit! Am avut placuta surpriza de a fi invitata sa bucataresc intr-un cadru intim, printre profesionisti. Am intrat cu emotii mari, dar am scapat urgent de ele, vazand buna dispozitie si zambetete cu care m-au intampinat gazdele. Tanti Jeni cu polonicul in brau, nu avea figura amenintatoare la care ma asteptam eu, iar Miruna, m-a ajutat continuu ghicindu-mi dorintele inainte de a le formula. L-am cam pleznit peste maini pe domnul care chibita de pe margine, pentru ca pofticios, isi tot baga degetele prin boluri si voia sa guste din toate.

Timpul a trecut pe nesimtite si la final am incercat un regret ca totul s-a terminat atat de curand! M-am simtit rasfatata in bucatarie la acesti oameni minunati si sper s-o mai comitem candva, nu sub forma unui interviu ca acum (desi m-am simtit tare bine in postura de vedeta- dupa ce am scapat de trac), ci doar asa de distractie si de schimb de experienta. De fapt corect ar fi: sper sa mai fur cate un secret de acolo, ca experienta mea tinde vertiginos catre zero!

Nu mare mi-a fost mirarea cand gazda ne-a luat pe rand la dans, in acordurile muzicii anilor ’80, pentru multi antichitati, dar pentru mine aducatoare de amintiri demult uitate. Muzica buna, maiestrit amestecata cu aromele imbatatoare ce se strecurau miseleste din cuptor, ne-a facut sa topaim printre oale si cand treaba era aproape gata, intr-un moment de respiro sa ne insiram in ritm de lambada prin bucatarie! N-am mai ras pe saturate de o buna bucata de timp si iesirea aceasta mi-a venit ca unsa. Asemenea oameni sa tot intalnesti!

O radiografie exacta a intamplarii puteti citi aici la Cantina Sociala.

10 thoughts on “Invitatie la Tanti Jeni

Lasă un răspuns

