Autumn

Participare la Life in pictures la Costin Comba.

47 thoughts on “Autumn

  1. Pingback: life in pictures 8 -relax « Rokssana's Blog

  2. Sint asa de lucioase si matasoase, cind sint proaspete … In curind, o sa se gaseasca castane comestibile la piata si o sa stam la foc sa le prajim ..

  3. E clar că a venit toamna…. Brrr… pe aici e toamnă de dimineaţă! 😀
    Traian are dreptate, încă puţin şi poza ta de toamnă „prindea” şi puţină zăpadă!
    O seară frumoasă îţi doresc!

  4. Pingback: vocaţie sau capriciu? | freestyler

    • ce frumos suna poezia asta.
      dupa ce am tot potrivit castanele si frunzele si am terminat shooting-ul, a aparut o fetita care strangea in buzunar castanele de pe drum. am ajutat-o si eu, le stiam deja pe toate, dupa ce le tot pozasem 😉

  5. ador contrastul intre cer si culorile de toamna, Iar verde si albastru intotdeauna au dat bine, cand a venit vorba de natura …
    Toamna e sărbătoare în sufletul meu

    .

  6. Pingback: Viena turistica

Lasă un răspuns

