Mica inexactitate la factura Romtelecom

De cate ori imi vine cate un plic care contine facturi, inima isi incetineste ritmul, eu desfac plicul- inima bate si mai lent, scot factura- inima abia se mai aude, citesc suma de plata… si aici dupa caz, ma bucur sau incep sa-mi numar cu ciuda gologanii! De data aceasta plicul de la Romtelecom continea o surpriza placuta: aveam de platit 0.33lei. Am sarit de 3ori intr-un picior, de 3ori in altul si am plecat la alte treburi. Totusi dand filmul inapoi cu o luna in urma, ravasindu-mi putin memoriile si recititind chitantele vechi, realizez ceva extrem de simplu. Era o greseala, nu platisem pe luna in curs! Ma gandesc totusi sa sun la ei, sa-i anunt de greseala, pentru ca asa sunt eu. Deci sun la Romtelecom, unde intr-un mod extrem de politicos am fost plimbata vreo 10minute, gen pentru relatii cu publicul apasati tasta 2, pentru relatii despre acest numar de telefon apasati tasta 1. Am admirat o vreme modul de organizare, doar ca pe langa numarul de telefon de tastat, au inceput sa-mi ceara  cod numeric personal si dupa vreo 10tastari incepuse sa-mi slabeasca dorinta de a mai vorbi cu cineva. Cred ca asta e si ideea, sa te descurajeze sa mai vrei sa soliciti ceva. Mda, mi s-a parut aiurea sa renunt tocmai spre final asa ca pana la urma am reusit sa aud o voce care nu-mi cerea sa apas nici o tasta, ba chiar avea si nume. I-am explicat care e problema si l-am intrebat daca vreau totusi sa platesc cum fac? M-a dirijat spre un oficiu din centru unde cand am ajuns la rand mi-am expus doleanta. Nu si-au putut retine o privire surprinsa. Deja ma priveau de parca ceream un loc la spitalul-de-oameni-intr-o-ureche. Desi aveau chitanta de PayPoint in mana, m-au intrebat daca n-am platit in plus, in avans si sa cer un extras de cont. Am raspuns ca n-am nici un cont, ce de aia folosesc PayPoint si cum tot dadeau din colt in colt, le-am spus ca nu e nici o problema daca Romtelecom-ul face promotii si-mi dau gratuit servicul pentru o luna. Au ras manzeste si mi-au incasat ce am zis eu ca as avea de platit, nu ce scria pe factura. Au facut si niste copii, insa n-am reusit sa ma dezbrac de privirea aia pe care o adresezi nebunilor, cand realizezi ca ai de-a face cu ei si nu stii cum sa te comporti. Aproape ca m-a incercat parerea de rau ca am semnalat o neregula care era in favoarea mea, de data asta. Oare corectitudinea a disparut complet si suntem atat de croiti sa tragem in piept tot ce-i serviciu public, incat gesturi ca si al meu, frizeaza ridicolul? Traim intre oameni, cu totii se intampla sa gresim. Nu-i firesc sa ne tragem de maneca unii pe altii, sa remediem situatia? Probabil e firesc, atunci cand suntem taxati de doua ori pentru acelasi serviciu; cand suntem scutiti de un bonus pe care-l meritam! Sunt totusi curioasa daca cineva va remedia greseala sau si luna viitoare voi avea parte de-o surpriza?

16 thoughts on “Mica inexactitate la factura Romtelecom

  1. ah, nu te bucura. sunt niste tampiti. faza e ca luna viitoare avea sa iti vina suma plus penalitati de platit. ca nu aveau sa isi recunoasca cinstit greseala, ci aveau tot pe tine sa te cafteasca :|.

    • pai…ma astept la orice acum. eu mi-am facut partea mea corect, sper sa si-o faca si ei pe-a lor. oricum, nu-s convinsa ca am nevoie de un abonament asa scump la telefon si poate ma decid sa sar din schema, daca fac figuri.

  2. E tare greu să fii corect în ţara asta. A ajuns să fie privită ca o „ciudăţenie” treaba asta, tocmai de aceia care reclamă pompos corectitudinea. În loc să dea dovadă de solicitudine faţă de un om care vrea să-şi plătească factura corect, ei te poartă de colo-colo, de parcă cine ştie ce favor ţi-ar face că te bagă puţin în seamă. Şi astfel de situaţii le întâlnim tot mai des, în mai toate sectoarele societăţii…
    Avem parte de aşa realităţi tâmpite, încât nici nu mai sper că se va redresa ceva în ţara asta…
    Îţi doresc o zi frumoasă, dragă Red şi te felicit pentru „încăpăţânarea” de a rămâne un om corect!

    • 😀 ai zis corecta, da? nu dusa cu pluta, nu???
      asta imi aminteste de o terasa unde facusem cinste de ziua mea si a venit nota, cam piperata. am studiat ce era pe ea, era corect, doar ca uitandu-ma pe masa, am remarcat ca o inghetata si o portie de cartofi prajiti nu apareau pe nota. am injurat in gand si am chemat-o pe chelnerita sa-i spun ca vreau sa platesc si restul. una dintre fetele cu care eram, s-a uitat cam ciudat la mine, cam aceeasi privire gen „ce fraiera esti!”

      cand am incercat sa ignor ca e cineva acolo sus, am platit de cateva ori in plus suma ce trebuia s-o dau din prima. deci…mai bine ma abtin!

  3. eu lucrez intr-un magazin si la un moment dat m-am inselat la rest, i-am dat cuiva bani in plus. persoana respectiva nu a spus nimic, a luat banii si a plecat. cand in starsit mi-am dat seama de greseala, mi-am zis ca poate nu observase nici ea, dar nu m-am putut opri sa nu gandesc ca daca era o greseala in defavoarea ei ar fi observat imediat. ar fi bine sa fie mai multi oameni cinstiti, dar…e mult prea usoara cealalta cale 🙂

    • si eu lucrez cu oameni, am alergat dupa unii care au uitat restul sau marfa, altii m-au atentionat ca am gresit si le-am dat in plus sau in minus.
      mereu va fi cealalta cale mai usoara, important e ce alegem noi, nu ei. fiecare si le duce pe ale lui in spate!
      sper ca n-a fost paguba prea mare.

  4. Problema e ca oricum isi dadeau seama daca era o greseala, iar plata ta de acum, daca totusi nu este greseala si este conform cu factura deja emisa, va aparea la urmatoarea cu minus…pentru ca nici un angajat nu va sta sa refaca facturi..odata ce este emisa, foarte putin probabil sa revina asupra ei, daca diferenta nu este mare…oricum se va descoperi la sfarsit de an, si atunci intra in priza 😀 Acum ar trebui sa-ti trimita urmatoarea factura cu un tortulet ceva 😀

    • 😀 as fi multumita daca mi-ar trimite-o simplu, doar cu suma ce-o datorez, fara sa mai trebuiasca sa fac alte drumuri sa explic iar.
      cineva a gresit, ori e o defectiune a paypointului care a trmis aceeasi suma de 2ori, insa eu am chitanta doar pentru o data, ori au inregistrat ei de 2ori aceeasi suma si de aia acum nu am de plata.
      diferenta e de 70lei, mare sau mica, depinde din ce parte privesti. totusi imi place sa cred ca se va rezolva, ca au facut si ei o sesizare. vedem!

  5. da are dreptate ganguritelu….urmatoare factura ar trebui sa ti-o aduca la usa cu un cadout ceva…..baloane, confetti ….rar intalnesti….:) esti exemplu…..:)))

    • 😀 taci nu vorbi! doar nu-s singura in lumea asta, care gandeste nitel in perspectiva. hai sa zicem ca mi-am gandit bugetul si am ajuns la concluzia ca asa am sanse sa am mai putine batai de cap!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s