Serban Huidu- impact dezastruos!

Carcotasii mi-au placut de la inceput. Cei doi s-au completat mereu de minune, iar programul realizat dimineata m-a trezit adesea din cele mai negre sentimente suparate de mersul pe jos la munca, reusind de multe ori sa sperii trecatorii prin hohote de ras, mascate prost in dosul mainii. In iarna trecuta am urmarit cu tristete accidentul intamplat si aveam senzatia ca Serban nu va mai fi niciodata la fel. Cand te trezesti in fiecare dimineata pe poantele lor, mai inspirate sau nu, ajungi sa-i crezi facand putin parte din familie. De la inceputul lui septembrie au revenit in forta si impotriva temerilor mele, Serban era refacut complet cu replica mereu pregatita catre Misu si piesa melodica in varful butonului. Uneori insa aveam senzatia ca totusi sar calul. Una este sa radem de gafele unor politicieni, VIP-uri, a unor oameni care nu fac fata in posturile de care se tin cu dintii si alta e sa faci misto grosier de ceva la care nu participi, nu intelegi dar poti sa respecti, cum ar fi crezul cuiva. Desigur nimeni nu-i perfect si cand ajungi in varful piramidei uneori pierzi contactul cu realitatea si ai senzatia ca totul ti se cuvine si lumea se invarte in jurul tau.

Stirea referitoare la accidentul ingrozitor petrecut, m-a aruncat in niste sentimente contradictorii. Respectul si admiratia pe care o aveam pentru Serban- ca om de radio, amuzant, informat mereu, cu stirile muzicale la obiect- sunt puse in fata inconstientei la volan si a dorintei de a fi mereu in frunte, a unei intreceri paguboase cu el insusi. Ma incearca o parere imensa de rau fata de o cariera, care acum, din punctul meu de vedere pare spulberata, dar ma gandesc cu groaza si la familiile oamenilor omorati, care circulau regulamentar si au fost trecuti dincolo fara chiar nici o vina. Desigur ca daca ai bani nu esti desupra legilor si o asemenea tragedie nu va ramane fara urmari. Pe de alta parte opinia publica, rontaita fara nici o remuscare in fiecare emisiune radio sau tv, isi va lua bogat revansa. Oameni invidiosi pe succesul lui, recastigat dupa eforturi grele, prin restabilirea dupa accidentul de ski din iarna, oameni publici atacati insistent, vor avea grija sa nu-l lase sa ridice capul din nou. E pacat cum o clipa de bravada, o curba ghinionista si o pedala apasata necontrolat poate curma vieti, cariere, sperante, vise. Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei pieriti!

43 thoughts on “Serban Huidu- impact dezastruos!

  1. Cata dreptate ai. Asa e in viata azi poti sa ai tot si maine poti sa nu mai ai nimic. Totusi pe langa ghinion, inconstienta, oameni morti, oameni distrusi psihic, macar familia lui traieste si e bine. Cred asta e tot ceea ce i-a mai ramas

  2. Inconstient, infatuat… nu s-a gandit nicio clipa ca are doi copii in masina… copiii lui 😦
    dar stai linistita, va scapa de puscarie… mortul e de vina ca circula cu farurile stinse si avea viteza… Huidu doar a „derapat” peste linia continua…

    • bine ai venit, cantemir!
      as prefera daca ai ceva de dezbatut s-o faci aici. mi se pare putin complicat sa-ti las si eu link la postarea mea, pe blogul tau.
      hai sa procedam elegant, sa lasam oamenii sa aleaga 😉

  3. cand omori oameni, fie si din imprudenta, faptul ca faci sau nu puscarie e derizoriu! Pe cei morti nu ii va readuce nimic inapoi!
    Lumea insa are nevoie acum de sange, de sangele lui Huidu!
    Nu toti infatuatii fac puscarie, nu toti cei care gresesc sunt lapidati, nimeni nu e mai presus de nimeni si nimic!
    Eu conduc masina de 33 de ani. NIMENI din cei care conduc nu ar trebui sa-l judece azi!
    La volan o fractiune de secunda iti scrie destinul! (sau mai exact iti desavarseste destinul caci numai daca nu crezi in Dumnezeu judeci astfel de cazuri dupa codul penal!)
    Vorbiti de inconstienta la volan? Drumurile romanesti dau pe afara de inconstienta si traficul te invita zilnic la incalcarea regulilor, in special a vitezei permise!
    Eu nu pot sa zic altceva decat :bietii oameni! si Fereasca Dumnezeu!

    • ai dreptate in tot ce spui, cita, insa nu ma pot opri sa ma gandesc la cei care sfideaza orice regula, depasesc razant coloane, doar ca sa nu stea la rand, se agita sa dribleze trei masini, ca sa-i gasesti alaturi de tine la primul semafor. nu spun ca soselele sunt mirifice, spun ca muschii ar trebui lasati acasa si nervii la fel. e posibil sa economisesti cateva minute, riscandu-ti viata si pe-a celor din jur… dar e posibil sa se intample si nenorociri. e un indemn la cumpanire, pt cine are urechi sa auda…

      • Draga mea, driblarea inRomania e sport national! Si nu numai in trafic: chiar si la coada la paine! Sigur, o sa spui ca acolo nu se moare ! Ei bine se poate muri de un infarct produs de enervare!
        Concluzia e: un om intelept nu striveste in picioare un om ce cade la pamant chiar daca a ucis!
        Unii il pot ierta dar daca el nu se iarta pe sine nu se va mai ridica niciodata!
        Cui foloseste daca Huidu moare si el? Cui foloseste daca sta 10 ani la inchisoare?
        Nepotul meu a murit in accident de avion! Crezi ca am fi fost mai fericiti daca intreaga conducere a companiei era arsa de vie ca nepotul meu?
        Cand un om cade… e bine sa plangi si nu sa zici:”asa-i trebuie” Nu stii niciodata cand viata te va invata sa te smeresti!
        Nu voi uita niciodata ce am simtit cand Ceausescu a fost impuscat! M-am simtit ultimul om!
        Asta e mesajul meu crestinesc! Domnul ne iubeste pe toti. Doar oamenii nu o pot face si deaceea mor!

      • asa este, aratatul muschilor aici tine de dorinta de adrenalina si de viata pe care toti o doresc cat mai trepidanta.
        nu stiu ce sa simt, regret intamplarea cu teama de a nu nedreptati oamenii plecati fara vina. ciudat, insa nimeni nu scrie nimic despre ei, in vreme ce despre familia lui serban se stie ce face in fiecare minut. pacat de toti!
        cat despre ceausescu, e singurul om despre care consider ca merita ce i s-a intamplat si pe care-l fac raspunzator de tot ceea ce am trait ani de zile intr-o tara infometata si infrigurata. sunt convinsa ca e acolo unde merita, jos de tot si parlit la foc marunt!

  4. Red … cum ai mai putea sa ridici capul dupa asa ceva?! Chiar daca te lasa toata lumea in pace, in primul rind cred ca trebuie sa treci tu peste asta, apoi, daca reuseste asta, cred ca orice ar face trebuie sa fie „low profile” …

      • Asta n-o prea cred. Da, vor exista tabu-uri de-acum încolo, dar sunt convinsă că va trece și peste asta. Nu pot uita de alt accident nefericit, în urma căruia a murit logodnica unui actoraș veșnic prezent pe ecranele televizoarelor. După o perioadă de penumbră, a țâșnit din nou ”în lumina reflectoarelor”. Mitoșeru parcă-l cheamă. Sunt unii de care nu scapi nicium.
        Nu-i doresc răul lui Huidu, dar mai multă responsabilitate nu i-ar strica. Omul e predispus accidentelor. L-am văzut prea de multe ori cu mâna sau piciorul în gips, a fost apoi accidentul acela de la schi, apoi ăsta… Chiar cred că nu ar trebui să i se mai dea voie să facă anumite lucruri.

      • da, pomenea cineva ieri exemplul asta, mie mi-e doar vag familiar numele, cum sunt afona cu tot ce-i la tv. nu-mi dau seama cum va reusi sa treaca peste, dar cum spui, resursele unui om tanar sunt nelimitate, are o familie, e obligat sa mearga inainte si poate trage vreo concluzie din asta…

  5. redsky, importanţa care se dă acestui accident mie mi se pare deplasată, chiar dacă autorul acestei nenorociri se numeşte şerban huidu, un om mai cunoscut decât noi, ceilalţi.
    în urmă cu nu multă vreme au murit cinci oameni într-un accident similar, la sibiu, accidente de genul acesta se întâmplă cu o frecvenţă mult mai mare decât vrem să ştim.
    ceea ce face acum presa este cel puţin jignitor pentru omul de rând, consumatorul de ştiri.
    iartă-mă, dar refuz să judec, să comentez. suferinţa este a celor rămaşi, inclusiv a lui şerban. în realitate victimele sunt mult mai multe.

    cita, mi-a plăcut mult comentariul tău şi sunt întru totul de acord cu tine.

    • evident ca presa isi va face un pranz copios pentru urmatoarele zile. motivul pt care am scris despre el e parerea de rau pt ce s-a intamplat si ca-mi va lipsi din viata, vocea de la radio, slalomul si ping-pong-ul ce-l faceau zilnic cu destula arta.

      • redsky, tocmai pentru cârcotelile lui se ridică acum „breasla” şi îl pune la zid, ca şi cum ei nu au mâncat usturoi şi nici nu au apăsat pedala de acceleraţie niciodată.

      • e mai simplu mereu sa arati cu degetul spre altul, decat sa privesti in gradina proprie. au fost un fenomen unic, pe care multi au incercat sa-l copieze si au dat rateuri…
        ce va fi vom vedea.

  6. Cineva spunea ca toti vorbesc despre Huidu si nu despre victime.
    Se intampla asta pentru ca pentru cei disparuti nu mai e nimic de facut. Ne vom ruga pentru ei; familiile intristate isi vor plange necazul si vor ramane neconsolati. Nimic – nici bani, nici daca ar muri maine Serban Huidi – nu le va mai putea alina suferinta!
    E insa de o mie de ori de preferat un sfarsit cu spaima …. decat o spaima fara sfarsit!
    Cel care a ramas in viata si e vinovat are pe suflet pacatul a trei vieti luate! Pe el trebuie sa-l ajutam caci el mai are poate de infaptuit ceva! Nu degeaba Dumnezeu l-a lasat in viata!
    Indiferent cat de antipatic sau simpatic ne este Huidu, in loc sa-l punem la stalp si sa-l lapidam mai bine ne-am ruga sa nu ni se intample niciodata o astfel de nenorocire! (nici noua nici celor dragi!)
    Un permis de conducere este mai important decat un permis de port-arma! Cu arma ucizi daca vrei (desi si acolo se poate intampla sa apara un accident!) insa la volanul unei masini… poti ucide mult mai usor , fara sa vrei si chiar fara sa bagi de seama!
    Oricum e bine sa zicem „Doamne fereste”

  7. Pe orice post dai si la orice ora numai asta se dezbate : „cum a fost” , ” ce a fost” , ” ce si cum..”
    Supozitii fel de fel…sincer nu isi doreste nimeni sa fie in pielea lui intr-un astfel de moment, ca nimeni normal la cap nu o face cu intentie si mai ales cu familia in masina.O nebunie o faci singur nu cu cei pe care ii iubesti!
    Mie. mi se pare ca tuturor le este mult mai usor sa-l judece decat sa se puna in locul lui.
    Si mie imi place Huidu si sigur clipa nefasta si ghinionul nu si-l doreste nimeni aproape.

    • nu ne ramane decat sa speram ca vor trece toate cumva. viata nu-si opreste cursul pt nimeni, din pacate, iar regulile de selectare ale celor care raman si ale celor care pleaca, nu ne sunt cunoscute noua.

  8. Varianta lui a fost ca a intors o clipa capul in masina catre copiii lui care cantau in spate si a pierdut controlul volanului.
    Am patit si eu o data la fel cand m-am intors la volan fiind catre spate si era sa ajung in santul de pe marginea drumului; volanul se intoarce odata cu miscarea corpului.Ghinionul lui si al celor care si-au pierdut vietile este ca i-a aparut masina din fata. Imi pare rau pentru toti .Nici lui nu ii va fi bine de acum inainte.

    • bine ai venit, mihaela!
      o clipa de neatentie face diferenta si la viteza mare nici nu-ti trebuie foarte multa miscare din volan. acum e tarziu oricum de analizat… cine stie? vom vedea…

  9. nu vreau sa judec, nu-mi place sa judec cu toate ca de mute ori nu ma pot abtine! habar nu am cum si de ce….asa ca ii las pe cei ce trebuie sa judece…sa judece! oricum unele comntarii ale lui badea si ale lui banciu de la b1 au fost clar rautacioase! o seara faina….

  10. Am trait aceleasi sentimente contradictorii: de extaz,urmarindu-i pe „carcotasi”cu prestatia lor iesita din tipare si de agonie in fata unei tragedii irecuperabile pentru victime si familiile lor si a dramei proprii declansata de Serban Huidu.Ceasul rau- daca e sa recunoastem foaia scrisa in destinul sau -a fost facilitat ,cred eu,de superficialitatea medicilor si politistilor care i-au dat unda verde la sofat.Cand dupa un accident de profunzimea celei petrecute la ski ,urmat de coma indusa,nu te poti recupera in doar cateva luni.Eu am constatat o greutate si in limbajul lui Huidu si o oboseala cu paloare nefireasca la ultimele aparitii.Deci diagnosticul meu e bun.Pacat ca n-a fost pus de cei in masura s-o faca.Nu-l exonerez de vina,Doamne fereste!Firea lui prea cutezatoare ,inconstienta la un moment dat,boala vitezei ,ar fi trebuit sa fie avertismente si ar fi trebuit sa astepte cu rabdare restabilirea echilibrului fizic si psihic.

    • bine ai venit, dora!
      e greu de spus care a fost elementul hotarator, pret de cateva secunde dintr-o decizie ce s-a dovedit catastofala. sa ne fereasca Dumnezeu pe toti de asemenea tragedii.
      pe de alta parte, la radio, parea restabilit complet, fara pauze de gandire si cu replica la el, ca de obicei.

  11. Trist e ca fapta tragica ramane,ceea ce ii va pecetlui intreaga viata de acum inainte.Pe morti nu-i mai poti readuce la viata,constiinta ti-o poti purifica platind pentru fapta ta si evitand incidentele in viitor. Viata iti va fi marcata pt.totdeauna.Doamne fereste de asa ceva!

  12. Ma tot gandesc de vreo cinci minute ce sa-ti scriu, de fapt prelungesc agonia de cateva zile pentu ca nu stiu cum sa reactionez. E ceasul rau si pisica neagra pana la urma. Se poate intampla oricui si oricand. Poti treaz sau beat, constint sau incontient, sanatos sau bolnav.
    Se tot dezbate ce s-a intamplat si cum s-a intamplat. Poate ar trebui sa ne gandim la ce va fi pt ca faptul e deja consumat si identificarea factorilor ce au dus la accident nu o sa aduca solutii privind soarta nimanui in viitorul apropiat.
    Salutari cu bine!

    • ai pus punctul pe i. dezbaterile infinite nu aduc pe cei plecati inapoi, iar eu nu mi-am dorit sa fiu o gura care latra pe un subiect fierbinte. uzual sunt departe de stiri, insa cum spuneam, mi-a parut rau de un om pe care-l simpatizam si am simtit nevoia sa spun o vorba.

Lasă un răspuns

