Wordless Wednesday(29)

A little rusted basil…

55 thoughts on “Wordless Wednesday(29)

  1. Cred că mai am şi eu vreo câteva fire prin grădină, dar astăzi a căzut o brumă groasă… Nu ştiu dacă mai rezistă. Mie îmi place la nebunie cum miroase busuiocul.
    O zi frumoasă îţi doresc!

  2. ca de obicei miercurile tale în imagini sunt ca zilele celelalte în cuvinte. şi iar stau să mă gândesc dacă îmi plac mai mult scrierile tale sau felul atent în care vezi lumea. 🙂

  3. Termenul de busuioc provine din limba greaca (basileus) însemnând „rege”, despre această plantă spunându-se că a crescut pe locul unde Împărații Constantin și Elena au descoperit Sfânta Cruce. Dicționarul Englez Oxford menționează unele speculații conform cărora busuiocul ar fi fost folosit la „câteva unguente sau medicamente regale”. Busuiocul este în continuare considerat „regele mirodeniilor” de mulți bucătari , parfumieri si autori de cărți gastronomice.

  4. Pingback: Cano Cristales, un râu unic in lume! - MWB

Lasă un răspuns

