Wordless Wednesday(31)

Haloween

63 de gânduri despre „Wordless Wednesday(31)

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte – Dinozaur | coolnewz about hot thingz

  2. hihi, mie nu mi se pare deloc chinez, mai degraba un mos turbat! Esti grozava, anul trecum am incercat si noi, dar ne-am ales mai mult cu degete pansate decat cu dovleci sculptati, asa ca anul asta ne-am limitat doar la a-i fotografia pe-ai altora!

    • 😀 vai, saracii de voi! eu mi-am ferit degetelele, e drept ca dovleacul a fost mic si era destul de moale, n-a mers atat de greu. mai greu era sa nu se duca taieturile prea adanc si sa stric tot. si asa i-am unit ochii!

  3. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 17 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

  4. Pingback: Miercurea făr’multe cuvinte – 18 (leapșă ilustrată) « NAPOBLOGHIA

Lasă un răspuns

