Wordless Wednesday(32)

Chalenge

Multumesc, Georgi pentru onoare.

Ideea provine totusi de la Carmen.

43 de gânduri despre „Wordless Wednesday(32)

  1. Felicitări! Așa cum spunea și Carmen, suntem mulți fani ai pozelor și textelor tale 🙂 Îți doresc succes și inspirație și de acum înainte!

  2. Pingback: Miercurea fără cuvinte – Beijing – chipuri | coolnewz about hot thingz

  3. da,da… şi io sunt printre fanii pozelor tale, ţi-am mai spus. sinceră să fiu, mie nu-mi place miercurea asta pozată, dar sunteţi doi bloggeri la care vin cu drag, special ca să văd cum e miercurea voastră… 🙂

      • am fost si le-am vazut…parerea mea e ca nu ai luat foarte in serios joaca….stiu sigur ca daca-ti pui mintea,data viitoare castigi…

      • nu prea am avut material potrivit, m-a prins nepregatita. conteaza ca am fost si eu acolo, nu premiul. la cate poze superbe au concurat, chiar daca ma straduiam mai mult, aveam sanse mici.
        multumesc oricum, rokssana!

Lasă un răspuns

