Duzina de cuvinte: Mistere

Vartejul s-a oprit iar, masa grea a ametelii create de plimbarile mele dintr-un spatiu in altul s-a risipit usor si iata-ma intr-un decor de iarna feerica. O intindere alba sclipea in licariri care amplificau aproape dureros razele soarelui. Ma aflam intr-un snow mobil in goana cu spirale scurte, care ridicau dare fine dar inalte de zapada abia ninsa ducandu-te cu gandul la o asemanare cu zaharul pudra de pe gogosile rumene si calde ale copilariei. Viteza cu care goneam si imaginile zapezii clare, ale soarelui intr-o zi perfect senina m-au facut sa intru rapid in personaj, inghitind gustul acru al fricii si lasandu-ma purtata in zbor, in tandem cu inca o pereche ce se intrecea, se pare cu noi, zgomotul motoarelor amestecandu-se cu chiotele antrenante. Mi-am simtit fata inghetata, insa am privit curioasa inainte. Nu era nici un drum, doar un spatiu larg alaturi de un alai de brazi incarcati pana la refuz de omatul moale si perfect alb, care parea ca nu duce nicaieri. De fiecare data cand reuseam sa preluam conducerea, il auzeam pe barbatul din fata mea strigand victorios. Cursa s-a incheiat scurt, fara nici un prapad in masa imensa si grea de zapada, care parca statea suspendata, o caciula trasa pe ochi, gata-gata s-o ia la vale, la o miscare sau zgomot prea amplu.

Am coborat rapid odata cu ceilalti, curioasa sa vad cine era partenerul meu de sporturi de iarna. Purtam cu totii casti de protectie si am intrat asa echipati in cabana de dimensiune modesta, in fata careia se oprisera.  Vorbind au trecut grabiti prin hol si s-au oprit intr-o sala decorata cu ornamente de Craciun, cu un brad luminand cald intr-un colt,  camin cu un foc schimband nuante rosii- portocalii si pocnind din cand in cand in jerbe mici de scantei, mirosind a rasina, a vanilie si sarbatoare. N-as putea spune ca a fost o supriza deosebita, intr-un fel banuiam ca e el, prea aparuse in cele mai multe viziuni prin care trecusem. Barbatul care ma condusese prin nameti era cel pe care-l vazusem manavrand in fata focului, incercand sa obtina esenta aceea rosie ciudata, cu proprietati misterioase. Am incercat sa-mi scot casca, dar geamul transparent avea mecanismul blocat din suruburi, asa ca am smucit odata puternic si am reusit sa ies, bineinteles usor panicata de gandul ca pot ramane inchisa acolo! Cred ca aveam o figura cam ravasita, pentru ca toti au inceput sa rada.

Barbatul misterios mi-a atins fata, care incepuse sa arda de la frigul de afara si m-a tras zambind dupa el. Am intrat intr-o camera ale carei ferestre aratau spre ziua splendida de afara. El s-a apropiat de masa si a turnat dintr-o sticla ceva rosiatic intinzandu-mi un pahar. I-am luat bautura din mana, am pus-o pe masa si am zambit „Azi fara licori rosii!” Ne-am intors la cei cu care se pare ca eram prieteni buni si m-am lansat fara griji intr-o seara ce parea ca are toate sansele sa fie deosebita…

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

-Cred ca avem o problema, spuse barbatul incruntat, care dirija de la o vreme ostilitatile. Am senzatia ca nu se mai lasa condusa in ceea ce-i impun eu, a preluat initiativa si-si genereaza propriile intamplari. Sa vad cum o scot de acolo, pare tare bine insurubata!

OFF TOPIC: voi fi nitel calatorita weekendul acesta. Imi cer scuze celor care vor astepta la moderare mai mult ca de obicei. Sa ne auzim cu bine!

27 de gânduri despre „Duzina de cuvinte: Mistere

  1. Trebuia ca la un moment dat sa incepi sa te impui ;). Dar ma asteptam la mai mult cu domnul misterios, daca ma intelegi! Oricum bine ca dai un pic de bataie de cap acestor domni! In rest calatorie placuta sa ai……

  2. Pingback: PĂPUŞA(actul II) « Almanahe's Weblog

  3. Pingback: Geneză cu 12 cuvinte impuse | VERONICISME

  4. Pingback: duzina de cuvinte – 14 – usi « Rokssana's Blog

  5. Pingback: Duzină de cuvinte…pentru Ghiţă | Un blog de poveste

  6. Pingback: Duzina de cuvinte – « Tiberiuorasanu's Blog

  7. Pingback: psi-words » duzina de cuvinte- alegerea

  8. aşadar, „paginile” care-o ţineau sub lupă şi-o „conservau” încep a se rupe şi zboarăăăăă…dar era şi normal, deoarece accesul nu e niciodată deplin; călătorie plăcută!

  9. Pingback: DUZINA DE CUVINTE ” PRĂPĂD ” « Dictatura justitiei

  10. Pingback: Indiferenta | blog La Grig

  11. Pingback: Geneză cu 12 cuvinte impuse | VERONICISME

  12. Pingback: Duzina refolosită | VERONICISME

  13. Pingback: Duzină de cuvinte…pentru Ghiţă | Oborul Fantezii

Lasă un răspuns

