Piese muzicale pentru zile cenusii

Am ascultat intamplator piesa lui Mircea Vintila la radio si am realizat ca aducand amintirea trecuta a marii de demult, imaginea se potriveste bland, cu emotii din care au ramas doar clipele dulci,fara resentimente, iar vocea sfatoasa povesteste ca un bunic bonom zugravind culori, arome si zambete. O piesa tonica ce sper sa va binedispuna:

Piesa urmatoare am preluat-o dela fiica-mea si m-am trezit fredonand cu „mainile sus in aer!” Nu pot sa zic ca ma imprastii grozav dupa piesele romanesti, insa asta ma face sa zambesc, sa-mi propun sa arunc grijile, problemele si stresul si sa traiesc zambind. ce ziceti incercam?

Pe final, tot o piesa romaneasca, deh, s-a intamplat sa-mi cada bine pe suflet, chit ca e un pic altfel fata de ce ascult de obicei. Daca nu va plac imaginile, doar ascultati-o. La final parca toate relele sunt departe, e un fel de pauza intre voi si lumea care vrea mereu ceva. Pana vrem si noi… spunem „azi nu…”

Voi ce ascultati in zile din astea, nu neaparat deprimante, doar lipsite de planuri, de idei, de dorinte?

11 gânduri despre „Piese muzicale pentru zile cenusii

  1. :)) tare mult imi plac! eu le ascult…impreuna cu ficamia:)
    in zilele mohorate …las tv ul (sau radioul) pe un post muzical sa se auda toata casa si ascult, cant uneori dansez:). daca imi suna cineva la usa nu aud nimic! uneori se intampla…

    • daaaaaaaaaaa,stiu senzatia si eu am si boala de a asculta la maxim. si cant tare, nu neaparat bine, dar urlat din toti bojocii, sa simt muzica 😀
      mie-mi suna telefonul langa mine si nu-l aud!

  2. Pingback: Intoarcerea – Håkan Nesser « in jurul mesei

  3. Faine melodii. Le-am ascultat cu plăcere. Eu am ascultat de mai multe ori, zilele acestea, o melodie ce-mi aminteşte de anii de liceu. Îmi aduce aminte de multe lucruri frumoase.

    Week-end frumos! 🙂

Lasă un răspuns

