Un cantec

Viata fiecaruia dintre noi s-a lipit in anumite perioade de o piesa anume, am repetat-o pana la refuz sau inca o mai ascultam in momente triste… ca la bucurie rar ne amintim sa impartasim cu altcineva! Mi-e greu sa ma opresc doar la un cantec, care poate nu ma reprezinta complet sau poate schimbandu-ma cameleonic de fiecare data cand dau gres cu ceva, cantecul devine mereu altul, modificandu-se de la lent, la zgomotos, de la suav, la insistent sau plin de speranta. Astfel fiecare decada am ilustrat-o cu alt cantec, amestecand doruri, dragoste, dorinte, iluzii sau renuntand periodic la ele. Iata un cantec pentru fiecare:

La 20 ani, mai putine griji in afara dorintelor de a trai liber, in afara convenientelor:

La 30, cu o parte din bagaj pierdut ireversibil, mai matura dar dornica de a depasi obstacolele:

La 40, desprinsa de cele mai multe pareri de rau, privind cu alti ochi lumea, dornica de a-mi imbogati sufletul cu tot ce-i frumos in jur:

Cam pe aici ma invart eu. Voi aveti un cantec care va scoate din obisnuinta, va da o stare de bine, va ridica atunci cand va simtiti fara speranta?

Muzicile de astazi participa la provocarea de luni a lui Psi. Texte asemanatoare au scris si:

http://www.psi-words.com/2012/01/16/un-cantec/#comment-10076

http://almanahe.wordpress.com/2012/01/16/un-cantec/#comments

http://verovers.wordpress.com/2011/01/26/traducere-cantecul-lui-katniss/#comment-1519

http://labulivar.wordpress.com/2012/01/16/un-cantec/#comment-4304

http://cita-topa.blogspot.com/2012/01/un-cantec-1.html?showComment=1326704122585#c7900493157191210780

http://scorpio72.wordpress.com/2012/01/16/provocarea-un-cantec/#comment-7378

30 thoughts on “Un cantec

  1. frozen mi-a plăcut şi mie mult, cândva. de fapt acel album al madonnei…
    nu, nu am un cântec anume, dar dezvolt adevărate obsesii pentru cântece care mă provoacă la scris. ultimele luni s-au numit „nightwish” la mine.

  2. Pingback: psi-words » un cântec

  3. Pingback: un cantec

  4. Pingback: Un cântec… « Almanahe's Weblog

  5. Pingback: Traducere – Cântecul lui Katniss pentru Rue « VeroVers

  6. 🙂 nici eu nu am un cantec anume. depinde de starile ce ma incearca….imi aduc aminte de prin tineretile mele de multe momente de indragosteala din aia nebuna…toate cantecele de dragoste ziceam ca sunt scrise pentru mine:)))), se potriveau manusa parca….si ce mai boceam:))))

    • in perioada mea de 20ani era oferta mai restransa, acum doar daca nu vrei nu esti informat. dintr-o paleta asa de larga, in fiecare spatamana esti fan altui gen de muzica si nu vad nimic rau in asta!

  7. FIreşte că am cântece(ale altora) care-mi induc o stare de bine pe moment, dar în ultima vreme am observat că dacă compun eu melodia şi versurile mă ţine starea de bine o saptămână, două… 🙂

      • mă trezesc făcând asta, habar n-am notele…compun după ureche; aşa că dacă există o „dotare” nu sunt conştientă de ea; „compusul” şi „versurile” le folosesc pe post de terapie cel mai ades. 🙂

        eu mi-am văzut comentariul, nu se dusese la spam…doar la tine arăta aşa, cred…în fine, eliberările sunt binevenite în orice moment. 🙂

  8. Nu am un stil care sa ma reprezinte… inclim mai mult pe partea rock… melodii sunt multe, foarte multe, miecare purtand cate o amintire… am ramas fidela, in schimb, unor formatii ( trupe): Scorpions, Sting, U2… astea sunt cele mai vechi, restul, vei fi surprinsa, ascult orice gen de muzica(nu ascult manele), in functie de stare… de cativa ani imi place si rockul alternativ 🙂

    • cum sa-ti spun, nu ma mai surprinde nimic, cu atat mai putin gusturile muzicale. spuneam mai devreme ca fiecare are de unde alege si atata vreme cat nu ma obliga pe mine sa ascult…e super ok 🙂

  9. Pingback: Un cântec « BLOG D'AGATHA

  10. Pingback: Un cantec « Abisuri

  11. Pingback: Pentru ce (nu) am blog? « BLOG D'AGATHA

    • imi place stilul Gala-Faraway de dans, se misca interesant. si piesa e optimista intr-un mod calm. multumesc de recomandare. cea de-a doua nu e chiar stilul meu…dar la o petrecere dau din tot ce trebuie 😀

Lasă un răspuns

