WTC in Bruxelles

Au mai ramas cateva obiective nepovestite si cum iar mi-e dor sa bat tari straine, dar nu-i inca momentul, am mai rasfoit poze, am schimbat nitel varianta de prezentare(am furat cu ochiul la altii si am realizat ca e mai simplu de vizionat in acest mod. Prima mea vizita in Bruxelles a fost integral din masina, dar ceea ce mi-a placut enorm a fost zona plina de cladiri din sticla, inalte cat vezi cu ochii, in care se oglindea perfect lumina, cerul, iar senzatia de spatiu, de lipsa de limite devenea imensa. Mi-am dorit intens sa bat cu piciorul zona, din pacate atunci n-a fost posibil. De data aceasta insa am respirat-o din toti porii. Am nimerit o zi de sambata, locul era aproape pustiu, un soare superb, iar eu cu gatul sucit cautand sa prind unghiul cel mai potrivit care sa ilustreze cat mai complet senzatia de intrare in alta lume pe care am simtit-o acolo.

La baza cladirilor un sir de biciclete cu floarea de crin desenata (simbolul orasului) asteptau turistii. Interesant mi s-a parut ca puteai sa folosesti utilajul si apoi sa-l lasi in alta parte a orasului, asemenea parcari fiind  in mai multe locatii.

Gara de Nord parea o constructie pierduta si rupta din peisaj, fiind oarecum umbrita de inaltimile imbracate somptuos in sticla.

Turnuri gemene a caror constructie o stiam pe de rost din tot felul de filme, constructii de genul asta fiind in mai multe orase din lume. Ceea ce nu m-a impiedicat sa raman extaziata in fata lor.

Fantani generoase imbinau placut reflectiile parca intrecandu-se care sa redea mai exact cerul, apa sau sticla?

M-am plimbat o vreme pana am simtit ca m-am incarcat de frumusetea zilei, de soare si cladiri ce pareau giganti de neatins.

Din cand in cand am mai aruncat cate o privire de spion prin geamurile atat de la indemana, sa vad ce pot adaposti asemenea cladiri. (desigur birouri, sedii de firma… nimic deosebit daca nu lucrezi acolo…ah,vise!)

M-au convins cu greu sa mai vedem si altceva, promitandu-mi clatite cum n-am mai vazut, la un restaurant pe langa care trecusem de cateva ori, dar doar ca sa mi se faca pofta. Insa despre tratatia din seara aceea intr-o alta postare.

17 thoughts on “WTC in Bruxelles

  1. Chestia asta cu bicicletele am putea-o încerca și noi. Ar fi la fel ca și cu hârtia igienică. La început, era furată de tot felul de indivizi ciudați (că nu poți fi normal când faci așa ceva), după care, văzând că oricât ar lua-o, ea apare din nou, s-au liniștit. Deci, la început s-ar putea să dispară câteva, dar apoi, văzând lumea că sunt la discreția lor, nu i-ar mai tenta. Ar fi și atmosfera orașelor noastre mai respirabile, și condiția noastră fizică mai bună.

    • eu circul mult pe jos…si inca n-am invatat sa merg cu bicicleta corespunzator, imi tot propun…dar tot mai sigur mi se par picioarele 😀
      cat despre furaciosi, nu-mi dau seama cat timp ar trebui sa dureze pana ar disparea conceptia asta de „completare”- nu-ti trebuie, dar iei ca-i gratis!
      pistele de biciclete au aparut…sanse sunt!

  2. Rotite si la tine!!!!! Cine stie, poate vom ajunge sa lucram in zone de genul asta si sa locuim acolo unde ne dorim 🙂 Mi-a placut „vizita” prin Bruxelles, inca n-am apucat sa vad orasul, decat la tine in poze 🙂 Sa stii ca mai avem ceva similar, tocmai scriam un articol despre bicicletele din Copenhaga si proiectul bicicletelor publice 😀

  3. multumesc de indrumare:)…imaginile tale mi-au aratat o mica, dar frumoasa parte din acest oras , in care eu nu am ajuns….inca :). chestia cu bicicleta este si in genova. o lasi unde doresti. la fel si masinile inchiriate:).

  4. Fotografii de la Nisa un loc nu am vizitat încă. Multumesc pentru link-ul pentru a-mi foto-blog. Sperăm că Google traduce făcut o treabă bună pentru mine.

    • u’re great in romanian! the pics are from bruxelles-belgium. its ok if you write in english. a lot of ppl here are speaking your language.
      you here is an honour for me. ty and wellcome!

Lasă un răspuns

