Scormonind prin pubela

Daca titlul va face sila, asteptati sa va povestesc si va decideti mai tarziu la ce etapa ati fi renuntat din escapada mea de luni dimineata. Evident ca am plecat in viteza spre munca, incarcata cu poseta, doua peturi tinute de maner, plasuta cu sendviciul- intr-o mana si punga cu gunoiul, in cealalta. Dupa ce am incuiat usa, cheile le-am pastrat-o in mana cu peturile, urmand s-o postez ulterior in poseta, dupa ce aruncam chestiile inutile. Am ajuns la pubela, am ridicat cumva capacul in ideea sa arunc sticlele de plastic si apoi punga. Habar n-am (desi ma stiu indemanoasa din cale-afara cand e sa-mi iasa ceva pe dos) prin ce manevra am scapat si cheile inauntru. Am privit ca milogul-in-straita si pret de cateva clipe am cochetat cu ideea sa le las acolo, dar dupa o chibzuita mai adanca am decis ca trebuie sa le scot cumva. Exista o parte buna a problemei: era putin gunoi in ea si o parte mai putin avantajoasa: cand am reusit sa ating cheile cu varful degetelor catarata pe marginea ei si aplecata cu capul in interior ca liliecii, au alunecat pana la baza. Stateam batand marunt din maini, am cautat cu privirea o salvare, gen vecinul-care-scormoneste-in-gunoaie-cat-e-ziua-de-lunga  sau vreo unealta lunga cu ajutorul careia sa prind cheile de inel. Dupa ce am epuizat uitaturile, scarbele si vaietaturile, mai sa-mi dea lacrimile, mi-am suflecat elanul si plina de avant am inceput sa scot chestiile mari din gunoi, sa nu se rastoarne peste cheile mele, cand voi inclina pubela. Cred ca aratam interesant, la prima ora a diminetii scormonind prin pubela. Ce-or fi gandit vecinii? Na, ca a ramas asta fara bani si cauta ceva de mancare! In fine, cutremurata si oripilata am inclinat pubela orizontal si am reusit sa-mi extrag cheile. Evident ca m-am intors acasa sa ma spal si sa dezinfectez cheile, simtind microbii cum trepidau pe mine. Desigur ca atunci cand am reintrat in casa mi s-au aburit ochelarii si desigur ca i-am scos si i-am pus pe etajera din baie unde desigur ca au si ramas! Am constatat la jumatatea drumului spre autobuz(ceeea ce denota ca nu-s atat de chioara cum supozitionam!), mi-am pus  progresivii ce-i aveam in poseta si mi-am continuat drumul desi aveam senzatia tot mai puternic ca am coborat pe partea gresita din pat (e numai una…dar undeva trebuie sa fie ceva ce a functionat eronat!) La marele fix am ajuns in statie cand mijlocul de transport in comun se indeparta uniform accelerat. Mare noroc ca autobuzele vin la intervale de 8-10minute, n-am inghetat deloc in statie, eram inca in mare elan, dupa curajoasa ascensiune in pubela!

Asadar, asa am inceput eu saptamana, voi avea clar una reusita si plina de evenimente neprevazute! Hai sa vedem poate cineva sa povesteasca ceva mai „epatanto-scarboso-comic” decat mine?

31 thoughts on “Scormonind prin pubela

  1. :)) m-am amuzat teribil! dar bineinteles ca am trecut si eu prin asta!! se putea sa lipsesc….la fel cu cheile si gunioiul in aceeasi mana…am ajuns la tomberon si am aruncat tot ce aveam in mana ! doar ca acel tomberon nu se putea inclina….era si destul de inalt sa sar in el!!! era o situate putin maro! am intrat in supermarchetul de vizavi sa cer o matura…ceva lung:)))! fiind dimineata domnul dragut de la casa, neavand mare activitate s-a oferit sa ma ajute…. norocosul…a iesit cu matura si m-a scos din situatia maro! eh …se mai intampla…:)

  2. era chestia misto sa fie pubela fixata acolo, sa nu o poti inclina, si inca o pubela mare in care sa nu iti poti baga bratele. Atunci imi inchipui cum te bagai pe jumate inauntru si vad imaginea unei jumatati inferioare de corp (devenita superioara) iesind din pubele cu picioarele descriind traiestorii comice in aer 😀

    • ma duceam acasa, ma schimbam in haine de „scandal” si saream direct in ea. ah,stai ca nu aveam chei cu ce sa intru in casa 😆 deci…saream in ea asa cum era pana gaseam cheile. nu ma infrange pe mine o pubela!!!

  3. săptămâna trecută am făcut aceeași chestie! am aruncat o carte pe care abia o primisem, comandată pe net 😀
    am realizat abia după câteva ore ce-am făcut, așa c-am dat fuga la tomberon și-am început căutările. n-am mai găsit-o, dar a fost o experiență unică și de neuitat 😆
    Bine că ți-ai recuperat cheile :))

      • Mi-am amintit si eu zilele in care trebuia sa ma „duc cu galeata” Faceam cu schimbul cu fratele meu 🙂
        Acum sortez tot in bucatarie si in ziua de „ridicare” las in fata casei cosul albastru rosu sau gri 🙂

      • nu putem fi cu totii vedetele pubelei ca mine. mi-a zis fiica-mea ca si daca ramanem fara mancare, sa caut si eu dimineata mai devreme sau seara cand nu-i asa multa lume pe strada 😆

  4. Primul lucru pe care l-am gandit: noroc ca nu a fost implicata o ghena din aia de bloc sovietic cu 8 etaje (care de regula e si incuiata la origini ca sa nu scotoceasca vecinul in gunoi). Eu cand am avut un episod similar am pizdit si drept in rigola am sarit. Dar eu-s obisnuit cu mizeriile ca-s baiat :D.
    Vladimir

    • bine ai venit, vlad! stai linistit ca am scos si eu ceva „cuvinte elaborate” dar fara efect, cheile nu s-au teleportat afara!
      luam o lopata de la careva, imi luam liber de la munca si treceam la sortat gunoiul 😀
      asta cu incuiatul ar fi fost o idee beton, scapam de vecinul care cauta prin jeguri de-ti vezi la un moment dat budigaii aruncati ca vechi, stand afisati pe gard!

  5. Acum nu tin minte aventuri scarboase dar te asigur ca am avut si eu! De fapt daca ma gandesc bine cand eram mica am cazut cu mutra in noroi! Si a trebuit sa ma duc mazgalita pe fata 4 blocuri pana sa ajung acasa. Iti dai seama ce s-a distrat lumea de mine!
    Una mai putin scarboasa si mai mult risinoasa a fost anul trecut, in ultimele zile. Am fost intr-un club si am cazut cu scaunul si s-a rupt! Unii ma compatimeau ziceau ca-s muci (dar nu eram) altii radeau ca sigur la gabaritul meu am rupt scaunul hahahaha, si putini mai cu capul pe umeri s-au gandit ca poate m-am lovit si a fost un accident! cei din urma se numara la singular. In rest rasete pe sub mese, etccc. Si ca sa fie si mai lovely a venit fotograful clubului si mi-a facut poza imprastiata pe jos! nu a postat-o dar mai verific pagina de facebook a clubului si acum dupa aproape 1 luna! :)) Cred ca mai bine cautam cheile in tomberon!

  6. 😆 parcă te şi văd, red! 😆
    noi, de obicei plecâm cu gunoiul după noi, în maşină şi pe la jumătatea drumului ne amintim că nu am oprit la pubelă… cam pe când mă doare capul şi nu ştiu de ce. mă întreb ades dacă ne-ar opri poliţia şi i-ar trăzni miros de gunoi ce-ar spune…

  7. ca sa nu am surprize sa arunc si cheile, lwe bag in buzunar imediat dupa ce am incuiat usa… mi s-a intamplat altceva, legat de dus gunoiul… noi avem ghenele plasate aiurea facta de bloc. locuiesc chiar in piata centrala, iar ghena destinata blocului nostru este cam la 150 m de bloc, in spate, unde sunt vreo 20 de caini, asa ca cea mai aproape este ghena din piata, in fata blocului, la vreo 70 m, dar trebuie sa strabati piata… mi s-a intamplat sa ies cu punga cu gunoi s-o duc la ghena, apoi urmand sa-mi fac piata… ei bine, m-am plimbat vreo 15 min cu gunoiul in mana, prin piata si nu stiam de ce se uita lumea ciudat la mine =))

    • 😆 asta cu uitatul e boala grea la mine. am iesit intr-o zi din casa cu umbrela postata pe mana, crezand ca-i poseta si alte chestii. am realizat abia la baza scarilor cand am vazut ca n-am unde sa pun cheile ca am lasat poseta in casa!

  8. Bre.. da’ microbii??? Microbii care trepidau pe tine unde’s? I-ai dus la locul lor saracii? Sau i-ai lasat sa umble fara destinatie prin imensitatea universului? (ptiu…ce m-a luat..)

  9. si eu as fi scormonit dupa ele. pentru ca daca am scormonit dupa cardul de reduceri de la un magazin de aici, acum am antrenament :D. cu mentiunea ca la mine pubela e personala si era inca in curte :D. dar faza cu microbii tot s-a intamplat, brrrr, am turnat tone de spirt pe mine ca sa ma simt din nou curata 😆 (desigur: dus, spirt, dezinfectant nush de care… brrrrrr)

  10. pierdut inel de logodnă, aruncat în pubelă odată cu sacul de gunoi menajer. Norocul meu a fost că pubela era plină și a căzut suficient de bine cât să-l pot recupera ușor:-D

Lasă un răspuns

