Ceai la Sevastia’s Book

Am fixat demult locatia, fara sa stiu daca e librarie, ceainarie sau ambele. Dupa ce am intrat am vazut ca puteam bifa la ambele categorii, mai mult aveau tot felul de bauturi., deci probabil intra la alta categorie. Localul nu este mare, rafturile pentru carti din lemn inchis la culoare, aranjate cu gust si  doldora de material de lecturat, un usor fum, cum ii sta bine oricarui local cu ceva trafic si muzica in surdina cat sa creeze ambient dar sa nu ne acopere vocile. Ne-a placut din primele momente! O domnisoara simpatica ne-a adus meniurile si apoi bauturile fara sa ne streseze. Niste lampi ca cele din bibliotecile savante creaza o atmosfera calda, lasand o lumina blanda sa te invaluie, fara a te agresa. Oameni mai mult tineri, in grupuri mai mici sau mai mari, cupluri care-si susoteau cuvinte dragi la ureche, un tv amplasat pe un perete fara a-i da cineva prea mare importanta. La evacuarea fumului se claseaza satidfacator,  desi cand am intrat am strambat nitel din nas, dupa o ora nu mi s-au impaienjenit ochii de usturime, nici n-am lesinat de mirosul hainelor cand am ajuns acasa. Era loc de putin mai cald, dupa parerea mea, eu fiind o persoana cam friguroasa, insa daca servesti ceva fierbinte, amanuntul trece neobservat.

Am privit la o masa doi tineri cum isi evaluau performantele profesionale din ziua aceea, la o alta un grup de studente depanau impresii sau stabileau urmatoarea locatie dupa pauza de aici, in plan indepartat la o masa lunga un tip intretinea de zor un numar mare de femei tot cam de varsta studentiei. Ne-am intrebat cum a reusit performanta intr-un numar atat de mare, vorbea si era ascultat cu mare atentie. Am concluzionat superficial ca era profesor si a iesit cu grupa la un seminar extins!

Orele au trecut repede intr-o companie placuta, ne-am ridicat cu regret si am plecat zambind prin ninsoarea blanda spre casa, luand o parte din calmul si bucuria atmosferei cu mine.

14 thoughts on “Ceai la Sevastia’s Book

    • am citit o barfa mica, asa ca fetele…ca nu ne mai vazusem de cateva zile si aveam multe de „clarificat”.
      totusi, m-am gandit ca se poate veni si singur acolo, agati o carte si respiri liniste…
      stai, ca acum am venit de acasa: am „citit” un ceai, restul au „citit” bere 😀

    • salut, am intrat doar o data si nu m-a preocupat aspectul asta, atentia fiindu-mi atrasa de atmosfera si carti. daca aflu, iti spun 🙂
      si nu in ultimul rand, bine ai poposit!

Lasă un răspuns

