Romtelecom, iar ai o bulina neagra!

Nu vorbim aici de preturile lor, pentru ca locuind la periferia orasului si serviciile scazand in calitate pe masura ce te indepartezi de centru, ei mi s-au parut cei mai stabili si performanti, nedepinzand de norii de pe cer, de traznete si de intensitatea luminii ce se propaga cu viteza melcului turbat intre doi stalpi. Nu mai pomenim  cand tot insistam sa le dau banii pe o factura uitata dintr-o luna, iar ei nu doreau si imi tot aparea ca le platesc in avans, pana m-am plictisit, am stat o tura si urmatoarea luna m-au somat ca pe rai platnici sa platesc de doua ori! Toata lumea greseste, e un serviciu care trebuie platit, nimic de comentat.

Problema e de alta natura, de data asta: am instalat pe laptop un nou sistem de operare, mai performant, la care modemul vechi refuza sa functioneze. Cum mi se pare firesc, dupa ce am rascolit site-ul lor pentru un kit corespunzator situatiei nou create, am sunat la serviciul IT. Desigur ca am auzit avertismentul care ma atentioneaza ca-i apel platit si daca nu inchid in secunda imediat urmatoare ma vor taxa. Greseala mare ca n-am ascultat si cu cat era taxatul asta! Intre timp mi-a raspuns cineva, foarte amabil mi-a explicat ca modemul e depasit si-mi va trimite pe cineva acasa sa mi-l schimbe. Era in 30 decembrie, cand am vazut ca in intervalul orar promis nu vine nimeni, nu m-am impacientat. Incerc sa fiu rezonabila, mai au si altii program la sfarsit de an! Dupa anul nou, prin 4 ianuarie apare depanatorul, foarte amabil imi schimba modemul cu unul wireless, bucurie mare pe noi, totul functioneaza ireprosabil si nu costa nimic in plus, fata de abonament. Mi se parea mie ca e prea frumos ca sa fie adevarat, totusi… pana la urma am uitat faza. Azi cand vad un plic de factura, incepe sa-mi tresalte inimioara, ca au furnizorii astia de servicii tot felul de surprize, care mai de care mai costisitoare! Scanez factura, spre final sa vad totalul. Ups! 30lei in plus peste suma obisnuita! Ma uit in desfasurator, sa vad pentru ce m-au premiat. Bravo baieti! Serviciul IT da bonusuri pentru fraierii care nu asculta pretul corect: 5 euro+TVA apelul, indiferent de durata convorbirii. M-am uitat pe spatele facturii. E adevarat ca scrie pretul, insa depanarea asta nu prea era din vina mea, daca as fi gasit un kit pe site-ul lor, cum era pana acum, nu as fi avut nevoie de sfatul lor cu adevarat pretios! Am oftat a paguba si prostie, promitandu-mi ca la urmatoarea defectiune sa fac o plimbare pana in centru, folosind mai inteligent bugetul familiei sau macar il tin pe specialist la telefon vreo jumatate de zi, sa-mi deparaziteze manual toti gandacii din computer!

18 thoughts on “Romtelecom, iar ai o bulina neagra!

  1. la tine cum curge timpul? la tine cind vine anul nou? cum era cu alifia aia pentru memorie? :D:D:D
    on-topic: daca era cineva complet atehnic cu care trebuie sa stai pe telefon sa-i explici fiecare surubel, sa vezi cum pretul asta de 5€ era aur curat pentru o convorbire de vreo 45 min 🙂

  2. Stai putin….a venit acasa, ti-a schimbat modemul plus convorbirea si ai platit in plus 30 de lei….Adica trei cutiute de ciocolata toblerone sau doua pachete de tigari (da stiu ca nu toata lumea fumeaza)
    Sunt eu defecta pentru ca nu mi se pare mult?

    • schimbarea modemului este gratis, intra in obligatia lor. convorbirea telefonica a costat atat, mai exact raspunsul la o singura intrewbare. si cum spuneam vina e undeva la mijloc, nu cred ca-i chiar vina mea ca aparatura lor s-a invechit in timp.

      • Bine, nu ma pricep, eu cand vin acasa folosesc un card orange pe abonament sau wireless.
        Dar compar cu alte servicii , Electrica sau mai stiu eu ce ti se defecteaza la gaz si ai nevoie de interventie de la E on…Nu numai ca NU iti rezolva problema in timp util dar intrii clar la suprataxa. De-as avea timp sa scriu despre chestiile astea atunci cand mi se intampla……..
        Nu scriu pe moment si apoi nu mai am chef, le trec cu vederea dar au fost destule.
        Eu sunt mai pragmatica : sa-mi rezolve problema repede, chiar daca platesc o suma modica , asa m-am obisnuit

      • lucrul de care ma plangeam eu nu era suma in sine, ci doar faptul ca m-au taxat pt un apel de 3minute, cat costa abonamentul de internet pe-o luna.
        mda, stiu, informatia costa 🙂

  3. Oricât de mult ne-ar plăcea să arătăm „occidentalizarea” serviciilor, până la urmă tot la stilul nostru românesc…”mioritic”, ajungem. Eu am păţit ceva şi mai „simpatic”. Înainte de Crăciun mi s-a stricat fixul şi nu am mai avut ton. Mulţi prieteni m-au sunat şi au crezut că nu sunt acasă. Am fost la sediul Romtelecom (bine că n-am sunat, ca tine!), am aşteptat la coadă (era o nebunie cu ofertele de sărbători), iar când mi-a venit rândul, doamna amabilă de la ghişeu m-a îndrumat la o colegă, la alt ghişeu, care mi-a dat un telefon fix şi m-a pus să aştept să fiu preluat de cineva de la Relaţii cu clienţii. Am aşteptat cu receptorul la ureche cam 11-13 minute până m-a ascultat cineva. În timpul ăsta, doamna stătea de vorbă cu o colegă. Păi nu?

    O zi bună, Red! Zi mersi că nu ţi-a venit şi mai mult în plus! 😀

    • eu ma asteptam sa ma taxeze pt schimbarea modemului, sincer. adica in tara asta nimic nu-i pe gratis! eh, undeva tot m-au intepat, asta este. data viitoare voi fi mai desteapta! 😉

  4. face si romtelecomul un ban cinstit.
    eu am renuntat la serviciile lor, si m-am dus la RDS. aici nu ma taxeaza, totul e gratuit, pot sa-i sun toata ziua si sa le spun prostii, ca n-au ce-mi face.

    • ca serviciu de internet sunt multumita de ei, la telefonul fix as renunta sa mai scad din factura, insa deocamdata am o persoana pe care n-o pot contacta decat astfel. desigur, mai caut solutii 🙂

  5. :)) imi pare rau da mi-a venit sa rad! si doar ti-a zis ca e taxabil apelul!!! pana la urma cum spuneai si tu, totul functioneaza ireprosabil si voi suteti fericiti, asta e cel mai important 🙂

  6. Nu-ti doresc sa mai ai probleme pe viitor,dar „in caz de”,solicita si pastreaza nr.de telefon gratuit al Rompelecomului…ceva cu 8oo….Sunt obligati sa-l dea la cerere,altfel se fac ca uita….

  7. 4 ianuarie, nu 4 decembrie, nu? că ar fi ok dacă i-ai chema pe 30 şi ei ar veni pe 4 în aceeaşi lună…eu am plecat de la Romtelecom, am stat cu UPC-ul vreo doi ani şi acum m-am reîntors la ei, da’ mi-am luat şi Dolce…mai stau 2 ani, că am semnat contract şi plec la alţii…măcar să câştige un ban cinstit toţi. 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s