Snow all over

Raspuns la provocarea saptamanala a lui Costin Comba, Life in Pictures.

16 thoughts on “Snow all over

  1. Oh si eu m-am speriat azi cand am iesit in curte si am vazut zapada din gradina pana sus la bordoura (are vreo 60 cm). De cand am venit din Timisoara nu am iesit decat pe timp de noapte pana la Billa si nu am observat ce de zapada s-a depus ….

    • cum spuneam mai sus, pe aici zapada e rara si atunci cativa cm doar. imi amintesc cand era fiica-mea mica, daca ningea lasam tot si fuga afara cu sania, ca nu tinea mai mult de-o zi. asta se pare ca va tine… si frigul la fel 😦

  2. aici a plouat pana acum vreo ora….acum a inceput sa ninga….peste tot e o flescaraie si-un alunecus de nu-ti doresti sa iesi din casa …
    de la geam e frumos…copacii arata intr-un mare fel….chiciuriti si ninsi 🙂

    • aici e asa cum vezi in poze si frig, scartaie zapada sub talpi, mai adie nitel si vantul, inghetat asa cat sa se asorteaza cu mediul… nu-ti doresti sa mai iesi din casa pana la primavara 🙂

  3. la mine-n sunt porţiuni şi de-un metru şi…dar asta, fireşte, şi din pricină că dezăpezirea e un lucru rar în România….în curând o să circulăm prin tunele de zăpadă..eu am prins asta, la ţară, când eram mai mică; încă-mi amintesc; era o nebunieeee! 🙂

Lasă un răspuns

