Un targ dulce

La „muzeul” din Mall nu se stie niciodata ce gasesti. De exemplu, ultima data am dat o raita sa mancam o ciorba si am nimerit drept in mijlocul unui targ de nunti. Nu ca m-ar fi preocupat subiectul, dar avalansa de torturi in atatea forme si culori mi-au trezit pofta de fotografii, iar mostrele m-au facut sa salivez abundent. Incredibil cat de mult au evoluat lucrurile in bransa aceasta!

Chiar la intrare motive florale:

In stil retro, amintind de rochiile de can-can:

Unde sunt flori, uneori apar si fluturii:

Si pentru cei care s-au grabit putin cu sporturile sau pentru cei care din economie fac si botezul odata cu nunta… sau doar pentru copilasi:

Daca pana aici m-am stapanit vitejeste, cand am ajuns la mostre mi s-a starnit furtuna tropicala in gura, am inghitit in sec si am continuat vizita.

Iar flori intr-o cromatica ce sfideaza iarna asta imaculata si rece:

Am aruncat un ochi si la aranjamentele florale, surprinzand in treacat un buchet interesant.

In treacat am surprins o miresica intr-o rochie mai putin conventionala si la fel de putin comoda, as zice eu, chit ca arata extrem de sexi.

Am incheiat sedinta foto nu din lipsa de subiecte, ci pentru ca ni s-a facut foame si ne-am amintit pentru ce intrasem de fapt in „muzeu”. Oricum atmosfera sarbatoreasca a fost intregita de decorurile pentru Valentine’s Day, carora le-am tras si eu un cadru:

Dupa „alimentare” am parasit decorul festiv si ne-am intors inapoi la..iarna!

19 thoughts on “Un targ dulce

  1. mi-a placut aia cu sprturile…tare ne mai place procesul tehnologic :). ce as putea sa zic ….sunt extraordinare aceste dulciuri…ehe ce n-as da sa ma mai marit o data, da cine ma mai ia?! :))) zi faina iti doresc…

  2. Pingback: psi-words » provocarea nr.7

  3. m-ai lovit aici din plin….nu am reusit din cauza vremii sa ajung la nici un targ de nunti… in ceea ce priveste torturile…hm…s-a dus vremea telului si a smantanii pt frisca…acum de facem acasa un tort seamana cu niste turte pe langa operele de arta….noroc ca-s mai sanatoase!

Lasă un răspuns

