Wordless Wednesday

Spring, where are you?

Povestea a inceput la Carmen.

39 thoughts on “Wordless Wednesday

  1. Pingback: Prietenie « Blog de Tury

  2. …la prima ochire ar fi culoarea somon…stiu eu, Blessings ca soi da nu sunt sigura….la a doua ochire…nu mai conteaza…totul e sa vina primavara fara inundatii!!! :-))

    • ai dreptate cam asa se vede in poza. am remarcat cand am pozat florile la expo de torturi ca ele erau mov iar aparatul meu le-a redat albastre. si aparatul prietenei mele la fel a facut. mistere, mistere 🙂
      ma gandesc si eu cu groaza la inundatii, pt tara dar si la ce incaltari va trebui sa-mi iau cand va incepe sa se topeasca amarul asta de zapada…

Lasă un răspuns

