Ce filme am mai vazut…

Uzual sunt fan seriale, insa din cand in cand mi se face dor sa vizionez si alte categorii de filme, asa ca ma lansez in vrute si nevrute, mai nimeresc filme care merita vazute, mai atarn disperata sa vad cum se termina cate unul, dupa ce ma tai cu lama de plictiseala sau disperare. Iata aici o lista si cateva idei despre ce am vizionat eu in ultima perioada:

1. Isabelle– film psihologic, intr-o limba scandinava (am presupun daneza dar nu bag mana-n foc), drama psihologica actrita frumoasa de succes este rapita de urata satului, ca s-o picteze si sa-i faca felul, de razbunare contra lumii nedrepte. Nu va spun daca reuseste sau nu, ci doar ca omului decis sa faca rau, degeaba ii oferi alte alternative, tot spre rau tinde. Mi-a placut finalul si intreg filmul e gandit alambicat, astfel incat m-am surprins meditand la diverse faze. De vazut daca stati bine cu nervii si atmosfera sumbra nu va dezechilibreaza usor!(eu nu indeplinesc nici una din cerinte, da-s curioasa!)

2. Flypapers– comedie pe alocuri neagra, pe alocuri spumoasa, cu un Patrick Dempsey care clar se potriveste doar ca medic si sotul lui Meredith in Greys Anatomy. Aici e un pic efeminat, insa face un rol bunicel, atat cat ii permite partitura. Un jaf dublu la o banca, ambele echipe implicate, infiorator de slab pregatite si totul se deruleaza complet aiurea, pana la urma se amesteca ostaticii cu atacatorii rezultand un pic de intriga politista neimportanta. La cateva faze am hohotit copios, film bun de destins atmosfera unei zile cenusii si de intins la maxim nervii vecinilor acri cand va aud ca va distrati copios.

3. Seeking Justice– un Nicholas Cage maturizat, cu o freza moderna, in rol de profesor, in urma unui accident al sotiei sale, intra fortat intr-o organizatie ciudata. Creata intial pentru a-i razbuna „neoficial” pe cei pe care politia nu resuseste sa-i ajute, asociatia ajunge ca un fel de caracatita sa cuprinda toate domeniile si sa forteze oameni  carora le-a fost facut un serviciu, sa ucida pentru a plati favoarea. Film de valoare medie, subiect deja fumat de alte cateva pelicule inaintea lui, nu pune probleme deosebite. Merita urmarit de cei care apreciaza in mod deosebit talentele actorului; eu nu ma numar printre ei.

4.The Girl With A Dragon Tatoo– Cel mai interesant film din ce am grupat aici, cu cel mai nou James Bond- Daniel Craig si un rol micut al lui Christopher Plummer, batran dar impozant. Filmul urmareste ancheta realizata de jurnalistul intruchipat de „007” asupra disparitiei nepoatei omului de afaceri  Henrik aflat la finalul vietii si dorind o inchidere. In aflarea adevarului e angrenata, fata cu tatuajul (plus inca o multime de pierce-inguri), super-talentata in computere si iesiri din orice situatii de criza. Filmul e impanat cu scene cam dure, investigatia da la iveala lucruri interesante, dar o cam lungesc, iar solutionarea problemei crimelor condimenteaza putin actiunea cu un punct culminant… nu chiar pe placul meu. Finalul pune toate piesele la locul lor, chiar daca unele dintre ele se combinasera oarecum nefiresc. Un film bun de urmarit daca ai mult timp la dispozitie (150 min), rabdare si stomac bun. Si da! mi-a placut Daniel Craig aici…  si nu pentru ca apare gol!

Cam acestea au fost ultimele pelicule vizionate, voi cu ce va mai ocupati timpul in iarna asta inteminabila?

10 thoughts on “Ce filme am mai vazut…

    • da, am citit in comentariile filmului, ca a fost unul mai bun, ca americanii schimba si denatureaza tot. mie mi-a placut filmul asta si recunosc cinstit ca nu-mi place sa aud alta limba decat cea engleza. nu contesc ca sunt buni si altii…dar asta sunt 🙂

  1. ehe si pe mine ma apuca cheful de filme din cand in cand, dar cand ma pun pe vizionat nu mai fac si alceva, doar filme. sa-ti zic ce am vazut si mi-a placut
    The Help (2011) – este o dramă emoţionantă, povestită cu umor şi speranţă, despre prietenie, curaj şi mai ales despre puterea de a inspira schimbări sociale. Filmul este bazat pe romanul omonim, “The Help”, un bestseller lansat în 2009 şi lăudat de critici, care a rămas în Topul “New York Times” al celor mai vândute cărţi timp de 103 săptămâni. Romanul este în curs de publicare şi la noi, la Editura Univers şi va apărea pe piaţă, cel mai probabil, la finalul lunii noiembrie:)

    Contagion (2011) – Un action-thriller senzaţional, Contagion prezintă omenirea din nou în pericol de extincţie. Apariţia unui virus cumplit, care se răspândeşte cu o viteză fulminantă şi are puterea de a ucide în câteva zile, stârneşte groază peste tot în lume. Comunitatea medicală mondială este depăşită de situaţie şi pe lângă faptul că oamenii de ştiinţă nu reuşesc să găsească un antidot, ei nu pot opri nici starea de panică iscată în urma deceselor. În tot acest timp, oamenii de rând încearcă şi ei să găsească o cale de supravieţuire, într-o societate distrusă de cumplita molimă. Dupa ce l-am vazut am chemat cateva zile liftul folosind cotul :)))))

    Crazy, Stupid, Love. (2011) – Totul pare perfect pentru Cal (Steve Carrel). La 40 de ani se poate lăuda cu o viaţă de invidiat: are un serviciu bun, o casă superbă, copii frumoşi şi este însurat cu iubita din liceu. Asta până când află că soţia lui, Emily (Julianne Moore), îl înşeală de ceva timp şi ar dori să divorţeze. Încă în stare de şoc, Cal încearcă să se conformeze statutului de burlac, dar cum el n-a mai fost la întâlniri de zeci de ani… este depăşit de situaţie. Astfel, începe să-şi petreacă serile singur într-un bar şi are norocul să devină protejatul lui Jacob Palmer (Ryan Gosling), un playboy tânăr şi atrăgător, care îl ajută să o uite pe Emily şi să îşi trăiască viaţa. Dar, în ciuda eforturilor lui, nu poate să ignore ce îi dictează inima şi toate drumurile îl duc exact în punctul din care a plecat. O comedie romantica extraordinara 🙂

    si mai am….o gramada :)))

  2. incearca pe vremea asta ceva vesel :
    „Legend of the Guardians”, film de animatie, cu bufnite, produs in Australia si aparut in anul 2010…..e , nu am cuvinte, e fain tare

    „Rango”,tot animatie, un cameleon care se visează un erou ca-n filme se trezeşte pus în situaţia de a salva un orăşel din Vestul sălbatic terorizat de bandiţi şi de a dovedi tuturor că poate fi la fel de curajos precum se visa…vocea lui Johnny Depp…e bestial …

    „Happy Feet” partea a doua , poate deja stiti….

    • la primul am vazut trailerul ultima oara cand am fost la film, super amuzant…nu prea am rabdare de filme de desene animate, daca n-am un copilut pe langa mine, chit ca unele sunt mai degraba pt adulti, decat pt copii. dar acum ca ai spus, am sa incerc 😉

Lasă un răspuns

