Cafe Colt

Am sa continui cu prezentarea locatiilor unde se poate degusta o cafea, o bere sau un suc. Suntem inca tot in zona Pietii Unirii, la un colt distanta, barul  atragandu-mi  atentia de mult timp, fiind situat pe doua nivele. Imediat langa intrare o scara se curbeaza elegant si imparte spatiul in partea de jos, ale carei ferestre largi dau spre doua strazi una mai putin pricipala ca cealalta. Partea de sus, aflata la capatul(evident!) superior al scarilor mi-a ramas putin ascunsa, deoarece am ales locul care avea cea mai mare tangenta cu solul. De fapt, imi place sa am vedere spre exterior, iar etajul avea doar bucatele de fereastra, plasate undeva spre podea, lucru care nu mi s-a parut grozav de interesant. Mobilierul era comod fara a atrage atentia prin ceva deosebit.

Elementul principal al decorului l-a reprezentat un candelabru masiv, singurul lucru stralucitor din incapere ( in afara de barul plin de licori fermecate, desigur). Alcatuit din brate multiple cu abajururi micute si cativa stropi la baza, dadea o lumina difuza, tocmai buna a fi suplimentata de aplicele asortate, de pe peretii laterali. Un element oarecum curios era TV-ul, o plasma incastrata la marele fix intr-o rama de tablou (!). Contrastul vechi si nou, prezent peste tot. Chelnerita zambitoare si nitel plutitoare, la fel ca marea majoritate a personalului prezent in astfel de localuri. Eram doua persoane la masa si am comandat marci diferite de bere. Evident ca ne-a incurcat si le-a pus invers. Nici eu nu stau grozav cu memoria, dar intreb si aflu ce n-am reusit sa retin in 3minute cat a durat drumul pana la bar si inapoi. Sunt mici stangacii, usor de ignorat, dar care totusi nu-si au locul, acolo unde se cere inclinatie si atentie focalizata spre client.Unele amanunte tin doar de bun simt, cred eu. Totusi la final, cand ne cautam dupa portofele a venit promt cu nota de plata, pe care nu apucasem s-o solicitam, spunand ca a ghicit din gesturi ca vrem sa platim. Dragut… daca ar fi ghicit si inainte! Cred ca imbatranesc si devin prea pretentioasa!

Revenind atmosfera prietenoasa, linistita, muzica in surdina, fumul la nivel minim, aproape insesizabil. O supriza placuta a fost grupul sanitar. Desi doar o cabina pentru ambele sexe, super elegant, impecabil de curat, aranjat cu lumanarici parfumate si amestecuri de petale aromate. Aceleasi aranjamente placute erau prezente si la geamuri, cu un fel de pufulici si lumanari ce induc mereu ideea de cald, intim, placut. Ora de barfaceala a trecut repede, ne-am strans cojoacele si ne-am afundat inapoi in lumea in care deja se intunecase, spre casele noastre.

13 thoughts on “Cafe Colt

    • si pe mine m-a tentat, insa geamurile erau tot cele de la parter, iar acolo ajungeau doar capetele, cu vedere pe sub masa.
      am o problema cu ferestrele, trebuie sa pot privi afara, dar nu de la subsol si nici de la mansarda 😀

  1. Imi place foarte mult aceasta rubrica si o voi prelua si eu intr-o zi cand mi se va potrivi :)))
    Imi plac cafenelele din Timisoara, sunt prietenoase si au un look sofisticat, cel putin cele ce ni le-ai mai prezentat

      • Asa fac si eu cu filmele, nu am rabdare sa le urmaresc si sunt pe dinafara cu lumea cinematografiei dar …. daca m-am angajat sa scriu despre unul in fiecare saptamana, trebuie sa ma uit :)). Si am descoperit ca chiar imi place!

      • mie-mi plac mult filmele, imi place sa ma transpun in pielea personajului sa ma gandesc ce-as face eu. si la alea politiste, sa intuiesc cine-i criminalul pana nu spun ei 😉

  2. Și uite așa ai o scuză nemaipomenită să bați ”cârciumile”. 😀
    Ca mine, când eram colaborator la un ziar local, ipostază în care mi-am permis să merg de două ori la spectacole de striptease masculin. Pentru documentare, of course! :))

  3. Pingback: Happy Weekend 20 | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

